onsdag 31. desember 2008

Takk for det gamle!

Så er jul og romjul over for denne gang! Vi har kost oss masse og vært i mange besøk. Heldige oss!
Vi har gått på fine turer, spist masse god mat, hilst på en ny søt liten baby, sett gode filmer, spilt et nytt kjekt spill og kort sagt hatt det kjempefint!!!


Jeg vil benytte anledningen til å takke for alle de flotte kommentarene, og for alle de nye vennene jeg har fått her!
Jeg setter umåtelig stor pris på hver og en av dere!
Kos dere masse i kveld, og TAKK FOR DET GAMLE!
Nyttårsklem fra Turid.

3 kommentarer:

Cathrines blogg sa...

Så fint innlegg, masse fine bilder! Tror du må lære meg den teknikken der....
Nå ønsker jeg dere alt godt i det nye året, takker for det gamle og håper vi treffes i løpet av 2009.
Klemklem

Brit. (lille meg) sa...

Takk for hyggelig bloggvennskap dette året! Det har vært veldig hyggelig å være din bloggvenn.
Jeg ønsker deg et godt og rikt nytt år!:)

Anonym sa...

godt nytt år til deg og dine

klem fra nord.

mona lisa