torsdag 1. januar 2009

Velkommen 2009!

GODT NYTTÅR!


VELKOMMEN 2009!

12 kommentarer:

Som dagene går sa...

GODT NYTTÅR!
Koselige bilder.Bruker du et spesielt fotoprogram til fotokomposisjonene dine lurer jeg på?

9na sa...

Godt nytt år! Imponert over så kreativ innlegg så tidlig på året (ehh morgenen)...

Brit. (lille meg) sa...

Ja, så er vi altså gått inn i et nytt år, som vi ikke vet noe om....
Men det er nok best at vi ikke vet.
Koselige bilder du viser her.
Vi sier velkommen til et nytt bloggår!:-)

Petunia sa...

Godt nytt år til dere!
Hatt en koselig feiring ser det ut som!
Stille og rolig her. Etter at Bulle hadde gått nyttårsbukk og vi hadde spist litt, dro vi inn til nooen venner og var der til nærmere klokken 3. Litt trøtt i dag kan man si, men nå er det frokost i sofaen og sikkert tur etterpå.
Ha en flott første nyttårsdag!

Orlaug sa...

Eit riktig godt nytt år til deg og dine!
Me hadde ei særdeles roleg feiring med bonden, meg og yngste son.
Pinnakjøt, moltekrem og det som høyrer til.
Midnattsmesse er òg ein tradisjon hjå oss.
Me bloggast!

Anne-Berit sa...

Så koselige bilder fra deg.Ønsker deg et flott nytt år.Gleder meg til å følge bloggen din også i det nye året.Kos deg på årets første dag.Klem fra meg!

Aud Jorunn sa...

Godt nytt år til deg også

Kate-Marita Pettersen sa...

Så koselige bilder :=)
Ha en flott første dag i det nye året:)
Klæm fra Kate:)

~♥~ Monica S sa...

GODT NYTT ÅR!!!

Monica

naturglede/Randi Lind sa...

Godt nytt år! Herlige bilder:)

Malys krok sa...

GODT NYTTÅR!

Koselige nytårsbilder! Likte særlig det med den lille nissen på. Helt skjønn gutt!

Håper vi sees i det nye året og.

Hilsen fra Margit.

Jorunn Helene sa...

Takk for det gamle året, og ett godt nyttår til deg.
Flotte nyttårsbilder.
Det har vært litt stille på meg, men kommer sterkere tilbake utover..
Klem.
helene.