lørdag 3. januar 2009

God helg!

Heisann!
Bra vi har laptoppen i reserve! (Bare synd sønnen bruker den mye...hehe.)

1. nyttårsdag satt jeg i 6-7 timer og gjorde ferdig fotoboken for 2008. Vi merket jo at det var mye tull med maskinen. Holdt pusten og klarte å få boken sendt!!! Yes! Har jo jobbet med den hele året, ville vært kjedelig om jeg hadde måttet begynne på nytt.

kunne gubben tømme hele maskinen og boote den opp igjen. Holdt på i mer eller mindre hele går. Og yes, vi er på nett igjen! Men så oppdager jeg at jeg får ikke logget inn på boggen, og kommer ikke inn på andre sine blogger??? Hjelp hva gjør vi nå?

Heldigvis har vi et år igjen av garantien!

Nyt helgen, det skal jeg. Her er sol og fint vær!

PS. Her er fremdeles ikke rent??? Merkelig!

4 kommentarer:

Cathrines blogg sa...

Nå er huset rent, julepynten ute og turen med Tinius ( i det fine været) unnagjort. Herlig!
Nå skal jeg fortelle deg en hemmelighet!
Nå skal mor legge seg i badekaret, ta med en god bok, og bare nyyyte.....senere skal jeg bake foccacia, nmmmm
Takk for tipset, jeg skal prøve, kanskje i morgen ;o)
Ha en strålende lørdagskveld! Klemklem

Steinbokkjen ;o) sa...

Heisann vennen!
Gooooooooodt nytt år! Håpa pc og blogging ordna seg i ein fei! Nyyyyyyyt da ryddiga huset - da e no iallefall hærle feeling. Her ha min kjære jaga vekk masse hybelkaninen m støvsugargullet.. så no e da snart pizza og lydbok-kos!
kleeeeeeem

Brit. (lille meg) sa...

Det er altså SÅ irriterende når PC'n ikke virker! Det vet jeg, for jeg har opplevd det flere ganger.
godt at du, som du sier, har laptopen i reserve.
Og veldig bra at du berget bildene!
Jeg har lært at det er lurt å ha de over på en CD eller en DVD, da har du dem iallfall om maskinen kollapser.Et sånt fotoalbum tar det lang tid å ordne,så det var bra at du fikk beholde det du hadde ordnet.
Ha en fin søndag!

Som dagene går sa...

Hei!
Takk for tipset om programvare.
Vet du, en slik fotobok har stått på vent i minst ett år hos meg. Skulle lage en til et av barnebarnas konfirmasjon fra 0-15 år, senere ferieminner, men har ennå ikke gitt opp i tankene mine.
Ille når PCen streiker. det ser ut til at det etter hvert blir en forbruksvare som må skiftes i ny og ne om en ikke klarer å rette opp sjøl.
Hos meg er hverken julepynten eller støvfnuggene (kan jo ikke si hybelkaninene)fjernet.