søndag 4. januar 2009

Alt virker!

Er glad jeg har sånn en flink mann!
Han bootet maskinen opp på nytt, og nå er ALT i den skjønneste orden! Yes!
Nå må jeg bare finne noe å blogge om...
Julen er jo over...selvom all julestasen fremdeles er i min stue. Forsvinner nok over helgen tenker jeg. Har kjøpt nye flotte bokser til å sortere alt i. Så jeg gleder meg nesten til å gå igang! Nå skal det bli system i sakene!
Jeg har samme nyttårsforsett som alle foregående år, mindre snop og mere trim. Det har ikke hjulpet før, men kanskje 2009 blir et godt år! Det er vel opp til meg hva jeg gjør det til! Og så må en jo tenke positivt, sant Gerd (fra steinbokkjen )! Så da bestemmer jeg det her og nå, 2009 er året hvor jeg lykkes med mitt nyttårsforsett en gang for alle! YES! Da var den i boks også. Gleder meg. Alltid litt spennende å starte med blanke ark igjen.
Ha en flott uke!

Klem fra Turid;)

17 kommentarer:

Orlaug sa...

Hei på deg!
So kjekt når alt virkar som det skal...
Nyttårsfortsett..hm...kunne godt gjort dine til mine. Tida vil vise...Har framleis jul, me òg.
Men eg har "trua" med å "sparke" den ut i morgon, bonden for sin del ville gjerne ha den ei stund til..
God sundag vidare!

GAWO sa...

Hurra for at du har en flink mann! Hils og si at vi setter pris på at han er god på data.

Ang. nyttårsforsett. Siden det du har i år ikke virket i fjor, hva med å finne på et nytt? Tenk heller: i år skal jeg heller komme meg mer ut!! Og da skal du se at du har ikke tid til snop og trimmen får du på kjøpet.

Så ut og gå jente, det er tingen det!! Jeg har fått med meg to venner i dag til Rundemann. Og vi var ikke alene der.

Cathrines blogg sa...

2009 blir nok et bra år!!!

~♥~ Monica S sa...

:-)
Lykke til!! JEg er Sååå dårlig på nyttårs forsett at jeg gir meg selv heller ingen! ;-)


Høres fint ut med nye bokser da!

Monica

Kate-Marita Pettersen sa...

Så flott at du har fått maskinen i orden da Turid:)
Ønska dæ og dine ei flott uke i det nye året :)
Klæm fra Kate:)

Cathrines blogg sa...

Tusen takk for fine og oppmuntrende ord!

Unknown sa...

Hipp hurra for flink mann!!
Kjøpte meg boksar i fjor, og det var ei fryd både å pakke ned og hente dei fram att:0)
Klem

Som dagene går sa...

Har ikke kjøpt esker, men bruker forskjellige kartonger i ulik størrelse som jeg merker med innhold. f
Fungerer ganske bra og de er fine nok på mørkeloftet. Selvfølgelig blir det noen samlekartoger med DIVERSE.
Nyttårsfortsetter- tja hjelper det egentlig. En er kanskje ikke så nøye med det en har lovt seg sjøl.
Lykke til, du!

Malys krok sa...

Så bra at det fungerer igjen! Vi har og julehus enda, pleier å ha det til trettende dag jul og gjerne litt til.Denne gangen må vi kanskje ta ut treet før, for det har begynt å drysse og henge med grenene slik, at kulene ramler av. Ellers er jeg i full snørydding, bare en liten pause nå. Har kommet masse snø her de siste dagene. Vil gjerne at det skal stoppe nå!
Ønsker deg en fin uke!

Margit.

Turid sa...

Hei på deg ! ser at æ trengte ei oppdatering her , men nå er det gjordt.
Inntrykket æ sitter igjen med er at æ er imponert over mannen din og de flotte vinnissene--han vurderer ikke å starte egen strikke blogg? he he .
Ser jo at det ikke er bare strikkepinnene han har kontroll på , så kjekt å ha egen data repratør , har å det -veldig greit.
Du får ha ei god uke!

Brit. (lille meg) sa...

Jeg er så glad på dine vegne for at du har fått maskina opp å gå igjen. Det skal ikke gå lang tid før abstinensen melder seg.....
Godt at du har en flink mann. Når det blir noe med min PC, må jeg ha en profesjonell reparatør, og det er ikke billig!
Hvor fikk du forresten kjøpt slike bokser til å pakke julepynten i?
Her i huset er det ikke mye system i rotet, nei.....
Ønsker deg ei god uke!:)

Sonja sa...

Godt nytt år.
Nyttårsforsett,ja det har også jeg prøvd meg på.Men...tror heller jeg lover meg selv å slutte å røyke sånn litt ut i januar eller noe.Har ikke lykkes med 1.jauar tidligere.Men vi kan jo håpe at det lykkes en dag.
Lykke til ,det går sikkert bra.

naturglede/Randi Lind sa...

Så bra du er på plass. Vi får støtte hverandres forsetter i det nye året. Idag rydder jeg julepynten vekk, og det blir så tomt. Jeg må nok tenne ekstra mange stearinlys i kveld:)Ha en flott kveld:)

Tonje sa...

Godt Nytt År! Ser det er en stund siden jeg "besøkte" deg her... har ikke brukt pc'en så mye i høytiden grunnet masse koselig besøk, men nå prøver jeg å ta igjen alt det jeg har gått glipp av... så mange koselige bilder du har lagt ut i det siste. Gleder meg til å følge bloggen din også i 2009!

Malys krok sa...

Takk for hyggelig komentar! Koselig når du ser innom! Pause i snømåking i dag, og så kommer nok regnet.

Ha en fin dag!
Margit.

Besta sa...

Hei.. vil bare si godt nyttår til deg og takke for komentar. Ha ei flott helg! Klem

KATE ♥ sa...

For en koselig og hjertevarm blogg du har.
Klem Kate