tirsdag 13. januar 2009

En koselig ettermiddag.

I ettermiddag/kveld har vi passet barnebarnet mens moren var på seinvakt. På formiddagen hadde de vært i noe som heter "åpen barnehage". De er der noen dager i uken, sånn at gutten kan få være sammen med andre barn. Den fungerer sånn at moren må være med og se etter sitt eget barn, men bhg blir drevet av to førskolelærere som har ansvar for både aktiviteter, samlingstunder, turer ol. Fint opplegg!

Men fra moren gikk i to-tiden var det vi som skulle kose oss.

Ikke noe problemer med å finne noe å gjøre... Her er en stor boks full av forskjellige aktiviteter!


Men først ble det litt sang og musikk!

Aktivitetsbilder er gøy! - Der er tigergutt!


Så ble det litt tv-titting på Mikkes klubbhus...


...mens jeg laget deilig middag til bestefar og meg.


Så måtte bestefaren til pers, og sammen bygget de stooor togbane! Tot-tot!


Litt tegning før kveldsen.


Og liten kosestund med Joey før nattdrakt, tannpuss, bok og sang.
- God natt og takk for i dag lille venn!

kunne vi slappe av, se tv, gå på facebook og blogge. Hihi.

11 kommentarer:

naturglede/Randi Lind sa...

Så koselig dere har det da.Stemning i bildene dine, og det var sikkert godt å kose seg for dere alle. Fin tirsdag til deg:)

Berit T sa...

Skikkelig koselig dag dere har hatt alle sammen. Det er trivelig å ha disse små rundt seg.

Ha en fin dag videre!!

Som dagene går sa...

Du verden så koselig alle parter har hatt det. Plutselig så er barnebarna tenåringer, så voksne og trenger oss ikke like mye. Så nyt småbarnstida.

Cathrines blogg sa...

Å så koselig med en sånn liten søt tass i hus!! Kan tenke meg at du storkoser deg....

Brit. (lille meg) sa...

Det ser ut som både liten og stor har hatt en koselig barnehagedag!
Så må du fortsette å kose deg, og ha en flott dag!:-)

~♥~ Monica S sa...

Åååh for en herlig dag du har hatt!! Så koselig med sånne små en kan ha på lån av og til :-)

Monica

Petunia sa...

Det så ut som en skikkelig koselig stund. Jeg kommer til å savne det å ha små barn...Bulle er jo blitt 10, så vi kan fortsatt ha slike stunder som dette, men hvor lenge varer det?
Fordelen med å ha så stor aldersforskjell mellom ungene, er jo at kanskje barnebarna kommer snart;)
Men eldstemann kan godt vente litt til da.
Er ikke helt babykrise her enda!
Facebook du...tror jeg må lete etter deg, jeg:)

Kate-Marita Pettersen sa...

Ååå så koselig:)
Jeg gleder meg masse til å bli bestemor, men jeg håper det blir ei stund til:)
Han er en søt liten gutt:)
Klæm fra Kate.)

Malys krok sa...

Så koselig dere har hatt det! Må være flott å ha barnebarn. Jeg er alltid så svak for slike små, men har desverre ikke noen selv. Veldig søt og kjekk liten gutt! Joey er også søt, koselig hund. Ha en god kveld! Margit.

Sonja sa...

Dette så ordentlig koselig ut. Heldige er vi som har små barnebarn å være sammen med.Det aller beste er jo at de er så glade for å være sammen med oss.Håper det varer.
Kos dere masse.

Anne-Berit sa...

Å,så koselig det så ut.Kjekk liten kar det der.Du er kjempeheldig som har ham i nærheten.
Ha en fin onsdag!