fredag 16. januar 2009

Utmerkinger!

Jeg fikk noen utmerkinger før jul som jeg gjerne vil vise. Det ble litt travelt i desember, litt roligere nå...hehe. Og jammen fikk jeg ikke en til i går!

Det er så kjekt med disse awardene, jeg setter stor pris på hver og en av dem.
Litt vanskelig å finne ut hvem som skal få de av meg... Jeg syns dere fortjener de alle sammen!!!


Denne søte dalmatineren har jeg fått av Kate . Tusen takk Kate! Den var skikkelig søt! Jeg vil gjerne gi den tilbake til deg, den fortjener du, som viser oss så mange koselige bilder av din egen lille valp, Noah!!! Hihi...
Jeg vil også dele denne dalmatineren med Malys Krok og Anne-Berit. To hundevenner til! Dere har alle flotte og koselige blogger, og skriver mange hyggelige kommentarer.



Disse to har jeg fått av min gode bloggvenninne Monica S. Tusen takk Monica, de var kjempefine begge to! Jeg er så glad vi har funnet hverandre her inne! Morsomt at vi har så mange felles kjente også.


Denne nydelige utmerkingen har jeg nettopp fått av Line. Den var jo helt ny for meg, og virkelig kjempefin! Tusen tusen takk Line!

Jeg vil gjerne dele denne med Monica S. Aud Da og Berit T .
Dere tre har også "hjertet på rette plassen", og fortjener denne!

9 kommentarer:

~♥~ Monica S sa...

ÅÅÅÅååå den var kjemepefin!! Tusen takk! :-) Kjekt med ei oppmuntring no til helga ;-) Skal liksom være litt ekstra stas med helg, sant??

Ha ei fortreffelig helg Turid!
Kos deg!
Monica

Anne-Berit sa...

Gratulerer med alle utmerkelsene dine,og tusen takk for den du gav meg,det syns jeg var veldig koselig.Skal få den inn på sia mi i løpet av helga.Igjen,tusen takk.Ha ei fin helg.Klem!

Berit T sa...

Tusen hjertelig takk Turid, den varmet!!!

Gratulerer med alle utmerkelsene du fortjener alle sammen!!!

Ha en fin helg ,
og en god klem herfra.

Nikoline sa...

Gratulera masse med alle utmerkelsane du har fått! Du fortenar kvar og ein,og spesielt synes eg det var kjekt at du fekk "hjarte på rette plassen"awarden!
Ynskjer deg ei god helg!

KATE ♥ sa...

Gratulerer med award!
Vet du , nå holder jeg på å bake FIRKLØVERKAKA di. Skal bort i helga og synest det er morro a ta med en ny kake.
Det nederste bildet på bloggen din, med båt og hundene, det er så fint synest jeg.
Klem og god helg fra Kate

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer med alle utmerkelsene!
De er så fortjent! Så fint at du fikk dem!
Ønsker deg ei herlig helg!

Malys krok sa...

Gratulerer med award, opptil flere stykker! Tusen takk for at du ville gi en til meg. Kjempekoselig! Jeg er jo så hundeglad så det passet fint. Akurat nå står Emma med en ball i munnen og vil ha meg med og leke. Skal gjøre det. God helg til deg og dine. Hilsen fra Margit.

Aud Jorunn sa...

Tusen ,tusen takk.

Kate-Marita Pettersen sa...

Tuuusen takk snille du og gratulere så masse med flotte utmerkelser:)
Fortsatt god helg,
klem fra Kate:)