tirsdag 1. mars 2011

For Care!

Okei, da er jeg også med;)
Mange som går for Care rundt om på bloggene, en god sak, så jeg "hiver" meg på jeg også!

Ved å være med på kampanjen ”Gå i hennes spor” og gå 8000 skritt om dagen i 30 dager, bidrar du med en hundrelapp til CAREs brønnprosjekt i Mali.

Dessuten trenger jeg hvert skritt for meg sjøl også:)

Har tidligere gått mye med skritt-teller.
Men veldig irriterende når du har gått og gått, og den av en eller annen grunn har stoppet på 32:)

Tidligere var målet mitt 10 000, og kom jeg "bare" opp i 8000 en dag, la jeg meg misfornøyd med meg sjøl:( ...og det må jeg si var en "dum effekt":(

.....eller for ikke å snakke om hvis du kommer borti reset knappen langt ut på dagen..hihi:)
Men men, ingen av disse tingene skal hindre meg denne gangen...
jeg går for Care!

Her! kan du melde deg på!

2 kommentarer:

Havfruen sa...

Stoppet ved 32? Håper det er god kvalitet på den du har. Jeg har min hengende på lomma og den teller den.
Min er fra Grete Roede`s nettbutikk og er best i test. Greit med "Årntlig Vare" når man snakker motivasjon!!
Ble ikke så mange skritt som planlagt hos meg idag...men skjitt au!!! Tar det igjen:)
Ha en fin kveld, klemmer fra meg:)

Viola sa...

Det var en fin tanke.. :) Og gjerning! ;)

Skritteller ja, det er litt spennende å måle skrittene en tar.. På min siste tur kom jeg opp i 2324 skritt.. men var nok litt mer, for jeg mistet den.. (men fant den igjen senere)....

Det ser ut som dere hadde en flott bursdagsfeiring, og det ble jo blomster på deg også! :) Den kaka så veldig fristende ut!

Nyt dagen med klem fra meg! :)