mandag 28. februar 2011

Snart vår;)

Jeg ligger vist litt på etterskudd her på bloggen:)
Jada, vi hadde en koselig bytur på gubben sin bursdag! Nydelig middag! Og han fikk deilig kake!
Min munn rant nesten over av misunnelse..men begynner å bli vant til å se på når andre koser seg:(
Men skal innrømme at det er litt sårt også...
Prøver å ha en liten "trøstepastill" i vesken:)



"Another Day" var en kjempeherlig film!
Lun, varm og underholdende.
Kjedet meg ikke 1 sekund...enda filmen varte i 2t. og 10 min.:)
Vil gjerne se mer jeg:)



Gubben fikk nydelige roser fra jobben!
...som også jeg kan glede meg over!



Og lørdagskvelden hadde vi to gode venner på pizza, og fikk nydelige tulipaner!
Skikkelig koselig kveld!



Skikkelig tåkevær i dag.
Men det gjør ingenting;)
Jeg har satt nede og laget kort! Koser meg med kortlaging, men trenger nok masse trening ennå:)
Skal i to bursdagsfeiringer til helgen, og nå er i allefall deres kort ferdig!

Nå er jeg snart klar for pølsefest hos noen som har flyttet i ny leilighet.
Gleder meg!
Ønsker alle en riktig fin ettermiddag!

I morgen er det 1.mars!
Vi hadde 10 pluss grader på lørdag. Deilig!

10 kommentarer:

Unknown sa...

Takk for kommentar! Grøt er godt i ny og ne. Det er nok mulig å sukre med fruktose også ja! Hos oss setter bikkjene så pris på å få restene våre at det er morsomt :)

Elisabeth sa...

Tenkt at det snart er VÅR ja. Jammen noe å glede seg til, og 10+grader, det må jo være herlig. Her er det +1 grad ;)

Turid sa...

Uhmmm- herlige fristelser øverst...nøyer mæ likavel bare med synet!
Å blomstene var jo bare vakre- ikke legger de sæ på side flesket heller.
Kortlaging imponerer mæ, har laget noen få- det er en koselig hobby .
Du får kose dæ på pølsefest hos de nyinnflyttede!

naturglede/Randi Lind sa...

Den kaka fristet meg også. Men det er da mandag idag, så det blir jordbær tint fra frysa, med noen skjeer vaniljesaus. Det er også godt!
Godt man kan nyte blomstene andre i familien får, helt gratis. Kos deg med dagen og i morgen er det mars:)

Havfruen sa...

HErlig feiring:) Du få snu på tanken om at du må spise trøstepastill! Vær glad du med gyldig grunn ikke spiser den usunne kaloribomben!!
Slik tenker jeg med røyken! Og det hjelper mot usunn mat også. Vi TROR det er så innmari kos....
Det finnes mye å kose seg med Turid:)
Ha en fin kveld, klemmer fra meg:)

Mai Liss sa...

Hei og hå Turid. Ja, det er så koselig å ha venner på besøk. Spise, drikke og snakke sammen. Jeg elsker det. Og tulipaner er de nydeligste blomster jeg veit om. Glade farger. Har du allergi av noe slag? Har bare fått en forståelse av at det er enkelte matvarer du ikke tåler!? I dag har jeg laget 3D blomster med barna.Barna jobbet hardt og resultatet ble mange fargeglade blomster i *vaser* Les :kaffeglass (O: Lykke til med kortlaginga. Det er kjempemoro. Er det scrapping du holder på med? Ha en trivelig kveld,dere to. Kos kos fra Mai Liss.

Malys krok sa...

Ja det er ikke alltid helt lett å være "avholdene", vet litt om det. Jeg har i mange år prøvd å lage noe godt til min mor og min mann, når det var selskap av noe slag, for at de ikke bare skulle måtte "se på", og har klart det bra, noe jeg er glad for! Nydelige roser og tulipaner! Flott med gode venner! -Margit-

Orlaug sa...

Ja, i dag har eg verkeleg fått følelsen av at det går mot vår.....sol og fint. Nesten so ein ser kor snøen smeltar....det er aldeles nydeleg.
Kjekt at de har kosa deko med bursdagsfeiring....nydelege blomar.

KATE ♥ sa...

Jeg skjønner at det er vanskelig med matalergi.
Spesielt på festdager med ekstra fristelser.
Gratulerer til gemalen din.Dere ser ut til å nyte livet sammen, herlig.
Er missunnelig på været hos dere.
Vi har 1 m snø i hagen.
Og jeg venter på vår og våronna i hagen.
Maleren og meg er hagemennesker vet du.
Til ogmed drivhuset er stusselig ennå.
ÅH, vår, vår kom!!!!
Ha en fin dag ,Turid.
Klem

Turid sa...

Hei Mai-Lizz.
Japp, en del matvarer jeg ikke tåler:(
En del år siden jeg måtte slutte med melk og melkeprodukter. Tåler mager Norwegia;) Der er vist ikke laktose! Så pizzaen er reddet:)
Men bruker rismelk eller soyamelk i matlaging.
Så fikk jeg kryssallergi til hvetemel. Men tåler spelt, så det går fint!
Og i sommer fikk jeg beskjed om at jeg ligger i grensen for diabetes type 2. Så ut med sukker også;)
Går helt fint hjemme, men merker at det er ikke like kjekt å gå ut og være sosial lengre...
Får ikke noen desserter eller kaker på kafeer ol:( De kunne no hatt frisk frukt i det minste..hehe;)
Men ALT kan lages;) Så tar med meg mat allesteder, men pinlig å ta frem...av og til;)