mandag 8. november 2010

Trappeprosjekt 8:)

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer og oppmuntrende ord!

Ja det skal nok bli fint til slutt!

Her tar Oddvar en velfortjent hvil...1. trinn er på plass:) Jippi!
I mellomtiden har to dører blitt flyttet, en "krympet", vegger sparklet - pusset - striet og malt. Trappen har blitt ny! Og div. trappedeler har skiftet fra furu til hvitt:)

Før vi ga oss i går hadde vi fått 5 trinn på plass! Kanskje vi kommer oss opp i stuen til helgen...før blomstene d ø r:(
Det er 29 trinn/avsatser som skal på plass.
Men fortsatt masse gjerder, stolper og deler som skal males.....

I går kveld var vi så kjempeheldig å bli innvitert til gode venner på middag, Fondue! Og det smakte nydelig! Tusen takk til Asbjørn og Linda! Ja jeg sier det igjen, -hva skal vel vi med kjøkken! Hihi:)))

Ønsker alle en riktig god uke!

10 kommentarer:

Berit T sa...

Dere er flinke, helle dussen for et arbeid dere satte i gang med. Og flott blir det, og dere blir nok kjempefornøyd.
Såg du hadde vunnet mugge av Karoline Emmerhoff. Henne har jeg flere ting fra som er i bruk på hytta, og de er så fine de tingene hun lager.

Lykke til videre med arbeidet.

Havfruen sa...

Du skal se det blir et liv uten kjøkken heretter, hehe:)) Oddvar så litt lei ut der han satt...håper bildet lyver og han er full av arbeidslyst:)
Jeg misunner dere ikke jobben...men kanskje jeg gjør det når jeg ser det flotte resultatet:))
Fortsatt lykke til og kos dere med fondue...det er jo bare nydelig:)
Klem fra meg:)

Brit. (lille meg) sa...

For et arbeid! Dere er flinke!
Men det er nok verd arbeidet, for resultatet blir flott!
Må si jeg beundrer dere som orker å gå i gang med et sånt prosjekt!
Ha ei fin uke,- og lykke til videre med arbeidet!:)

Unknown sa...

Se der ja, framgang! Ønsker dere en fin arbeidsuke.

Takk for kommentar. I det været vi har nå, er forventningene store. Kun 23 dager til avreise :-) Håper jeg slipper regn i alle fall. Første uken i fjor var fuktig med duskregn. Selv med perfekt temperatur, protesterte kroppen.

Klem

Sonja sa...

Å, du all verden for et prosjekt dere har gått i gang med. Litt av en jobb det der, men det ser jo ut til å bli veldig fint.
Så flinke dere er og heldige som har sånne snille koselige naboer.
Lykke til med resten av trappa og alt det som følger med når en starter med oppussing.

Takk for koselig hilsen.

Malys krok sa...

Ja når dere har så snille naboer går det nok greit uten kjøkken! Ser at det begynner å bli fint hos dere, så nå er det nok ikke så lenge før trappen er oppe! Det er klart Oddvar må ha en pause, eller to, i et så stort prosjekt! Og du har malt myr, som gjør det lyst og trivelig! Flinke deg også, Turid! -Margit-

Maret sa...

Her er stor framgang sidan sist eg var innom. Dette går nok bra, og så koselig det blir å komme heim at på kjøkkenet att...

Bling - our elf on the shelf sa...

Det var litt av et prosjekt, men det blir nok skikkelig lekkert når dere kommer i mål. Her skal vi male trappa. Håper jeg... Gubbrn må bare få lysten over seg først, og det kan jo ta sin tiiiid *sukk*

Ha en fin dag.
klem

Viola sa...

Ådu åd u.. helt ned på dypet! For en dybde, fikk nesten assossiasjoner til gruvene i Chile med det samme jeg.. Jeg som er så hodesvimmel..

Godt dere har kommet så langt på vei, får håpe blomstene holder ut til dere får trapp opp..! Krysser mine fingre for dem! :)

Lykke til videre, deilig å få spandert middag tenker jeg! Klem fra meg! :)

Tinas blogg sa...

Så spennende, gleder meg til å komme å se no:D
hvor mange trappe trinn er oppe no?
Håper det nærmer seg slutten no,
så kan vi komme på besøk:)