torsdag 17. februar 2011

Venter på engelen:)))

De siste glasstingene er ferdig brent og kommet hjem;)
Men hvor skal jeg ha alt sammen:)))

Var fornøyd med dette settet. Fat og lysestake;)
Lyset skinner så fint gjennom....



Fiskene var også grei;)



Men dette bildet hadde vi problemer med. Har malt det og brent det 3 ganger nå. Fargen bare forsvant de to første gangene. Må nok ha vært noe feil med malingen:( Siste gangen holdt det...nesten:)

Nå bare venter jeg på engelen!

Hehe...engelen min ville først bli med en annen kursdeltaker hjem, men snart kommer hun nok til meg! Kanskje hun trengte en skytsengel..hihi;)

;)

7 kommentarer:

Unknown sa...

Vakker glasskunst! Nå venter jeg spent på engelen...

GOD HELG til deg!

Anne-Berit sa...

Herlighet,har du laget disse tingene selv.Nydelig alt sammen.Du er jo en kunstner Turid:)

Orlaug sa...

So flotte ting du har laga, Turid!
Skjønar godt at detta var spennande å drive med.......
God helg til deg!

Mai Liss sa...

Hei og hå og tusen takk for koselig kommentar! Du..Jeg synes glasstingene du har laget er så fine. Tenk så koselig å servere hjemmebakst på det nydelige fatet, mens du tenner lyset i te-lysestaken. Tror det blir innertier. Og fiskene har jeg helt forelsket meg i. De er virkelig et blikkfang. Du har virkelig kunstneriske evner, jente! Har laget fisker selv for pynt i barnehagen, av papirposer. De har også sjel, men glassfiskene du har laget, har mer stil og klasse.(eleganse, om du vil ) Ha ei fin helg dere to. Host og nys fra Mai Liss (O:

Malys krok sa...

Det du viser her er jo flott! Du har virkelig fått det fint til! Fiskene er dekorative og passer til å henge i et vindu, eller på badet, ksnakje?
Dette kom du gdt ifra! Takk for hilsen! -Margit-

Ruth Bernssen Bø sa...

Så flotte ting du har laga.

God helg.

Unknown sa...

Så nydelige ting du har laget. :))