tirsdag 15. februar 2011

Utfordring!


Lenge siden jeg har fått en utfording, men i dag kom det en fra Hanne.
Morsomt! Tar den på strak arm jeg:)
Siden en av drømmene mine er hytte ved sjøen, lar jeg dette bildet illustrere utfordringen;)


4 ting jeg har gjort i dag 15. februar:
  1. Bakt ostehorn med skinke.
  2. Gått tur i solskinnet med en god nabo.
  3. Vært til Mammografi.
  4. Sovnet forand fjernsynet, så nå kan jeg lese og løse sudoku til laaangt på natt:)
4 ting på min ønskeliste:
  1. God helse for alle mine og meg sjøl!
  2. Hytte ved sjøen.
  3. Bli lettere og sprekere.
  4. Selvtillit.
4 ting jeg liker dårlig:
  1. At mannen maser og tyter om ny bil;)
  2. At jeg ofte må ha mat med meg i besøk, pga mel og melkeallegi, og fare for diabetes 2.
  3. At folk stadig maser om at jeg MÅ ut i verden, til "syden", enda jeg har andre drømmer!
  4. Fisk;)
4 blogger som jeg sender utfordringen videre til:
  1. Lindas verden
  2. Randi's Tanker
  3. Troll og Ting
  4. Refleksjoner
Bare hvis dere har lyst altså;)

6 kommentarer:

Unknown sa...

Takk for hilsen og for utfordringen. Får se hva jeg har energi til. Travle dager på arbeid og jeg må lade batteriene mellom "slagene".

Nydelig bilde i dag, forresten. Man kan lett drømme seg bort ved å se et slikt bilde.

Godnatt!

Anne-Berit sa...

Takk for kommentar hos meg.Ja det var flott musikk her på lørdag.Nydelig bilde du viser her:)

Havfruen sa...

Godt at det er flere som ikke liker fisk...puh...trodde det bare var meg!! Artig utfordring:)
For et lekkert bilde....nydelig:)
Misliker du at mannen maser om bil? hehe:) Jeg har bildilla..værre enn Gubben:)
Ha en fin dag, klemmer fra meg:)

Hanne sa...

Så kjekt at du tok utfordringen :)

Ja, jeg bruker høreapparat på venstre øre, og det fungerer greit. Men det hadde selvsagt vært enda bedre med normal hørsel på begge ørene...
Det gikk heldigvis bra med mamma i trappefallet, ingen brudd, men noen sår som måtte syes. Hun kommer hjem fra sykehuset i dag, så nå må vi passe godt på henne.
Artikkelen om astma skal på trykk i AstmaAllergi; vet ikke om det er et blad du leser?
Pludrehanneklem

Som dagene går sa...

For et nydelig bilde du viser. Det var slikt som om det kunne vært tatt i mitt nærområde. Fargene var vakre.

Viola sa...

Oi, så artig at du vil utfordre meg! :D
Jeg tar ikke imot awards lenger, men kan vel alltids ta en utfordring kanskje.. jeg tar den kanskje en dag.. sammen med et vanlig fotoinnlegg..

Et utrooolig vakkert bilde Turid!! =)

Violaklem! :)