onsdag 5. januar 2011

Helt ren:)

-Nå skal mormor lukte godt og bli helt ren:)
Lille Morten har hjulpet mammaen å lage de flotteste såper, med de deiligste lukter.


De lukter bare så godt! Forskjellige lukter på alle;)
Her kan dere besøke min datter sin blogg. Mange nye innlegg siden sist:)


For ikke snakke om hvor myke hender jeg skal få!
(Her er det peeling, dag og nattkrem til hendene)!
Og ren og myk all over hele meg:)
Deilig julegave fra sønn og samboer;) Hun selger Mary Kay produkter!
Gleder meg til å prøve alt sammen!

Nå har jeg prøvd peelingen og håndkremmen, og hendene er babymyke:) Deilig lukt!

12 kommentarer:

Tinas blogg sa...

peelingen og håbdkremmene var veldig gode;) Eg har prøvd alt:) Likte alt godt!
Såpene var og fine, hihi:)

Malys krok sa...

Hei Turid! Skjønner ikke at det er så mange innlegg her jeg ikke har sett, men må bare skylde på jula og snømåking. Har blitt en del av det den siste tiden, da min mann fikk flere anginaanfall og ikke kan.
Heldigvis kan jeg bruke snøfreseren!Noe må likevel taes
" med makt"!
Så mye deilig godlukt såpe du har fått!
Ser og at hunden ble syk, men ser på en kommentar at det går bedre nå!
Og at mannen din og er i form igjen! Alt blir bedre når alle er friske!
Fint bilde av deg her under! Ser at du fikk gjennomført noen av dine forsetter, når en klarer det blir en ganske fornøyd! Det vet jeg, for jeg har også fått bort noen kilo!

Ønsker deg en god dag videre!
-Margit-

Fra det lille røde huset.. sa...

Så koselig!
Morro å lage slike såper.... Dette driver vi med på Aktivitetshuset i forbindelse med jobben min!
Veldig dekorative, og veldig greit å gi bort i gaver...

Mary Kay er jo utrolig flotte produkter da.... Mmmmmm

Ha en fin dag! ...jeg skal på avdelingsmøte på jobben nå...

Havfruen sa...

Skikkelig fine gaver som man virkelig har bruk for:) Såpene var jo vakker:) Nesten så de ikke kan brukes....men da får Morten lage nye til Mormor:)
Ha en fin dag Turid, klem fra meg:)

Marie sa...

Mmmm, synest nesten eg kjenner godlukta gjennom skjermen :)

Godt nytt år til deg og dine :)

Evelyn sa...

Hei Turid :)

Så heldig du er som har fått så mange herlig Mary Kay produkt.. dette er produkteer som er kjempe gode .. har prøvd flere av de selv.

Så herlig såper de har laga da.. morro å få.. kos deg med produktene og nyt de.

Klem fra Evelyn

Fra det lille røde huset.. sa...

Kom på at jeg skulle skrive denne kommentaren hos deg også...!

Hahaha...ja det flyter her hos meg også! Men skal ta frem vaskebøtta og støvsugeren nå... Har vært ute og gått tur i 1,5 time. Og kom ut for en skikkelig snøstorm på slutten. Men skoa og dynejakka holdt godt,...det var verre for lårene og knea!! Hahaha ...men blir fort varm igjen.

Ja ikke sant...? Bloggen og dataen frister mye mer enn den fredagsvasken!!!

Ha ei fin helg Turid!

Tulip sa...

Å så heldig du er.
Nydelige såper. Har så lyst å prøve meg på å lage såpe selv, men har foreløpig bare blitt med d
tanken!

Mary kay har gode produkter, jeg bruker alle disse selv, og er veldig fornøyd!
Peelingen gjør hendene så myke og deilige. Fin å bruke på føttene også:)
Lykke til!

Mai Liss sa...

Hei (O: Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!!!!! Nå ble jeg glad. Har tittet i din koselige blogg. Ser at vi to har barn, barnebarn og familie i fokus (O: Og du..Gled deg til håndskrubb, krem og peeling fra Mary Kay...Det er helt nydelig. Hendene blir som på nyfødte (O:Jeg titter innom bloggen din igjen (O:ha en fin fredagskveld...Kos fra Mai Liss

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, Turid
Så flotte produkter du har fått. Har hørt mye positivt om dem. God helg. Klem fra meg

Tonje sa...

Godt nytt år, Turid! Takk for koselige kommentarer på bloggen min i året som gikk. Når det gjelder kortene mine (som du spurte om), så er jeg nok selvlært, men jeg tror nok det holdes kurs i kortlaging rundt om kring. Jeg bruker internett mye for inspirasjon og ideer, og det finnes mange flotte "tutorials" (kommer ikke på hva det heter på norsk)på nettet også, både når det gjelder selve kortlagingen, stempling og fargelegging. Glass-smelting høres veldig spennende ut. Håper vi får se resultatet her på bloggen din.
Flotte såper du har fått. Jeg elsker håndlagde såper... de lukter alltid så godt.

Sonja sa...

Det var mange spennende såper.
Jeg bruker bare olivensåpe uten parfyme. Har hørt at det skal være så bra....vet ikke helt jeg. Rynkene kommer jo uansett og lukten er absolutt ikke noe å skryte av.
Frister veldig med sånne godluktsåper.
Ha en fin søndag.