tirsdag 7. desember 2010

Juleavsluttning!

Koselig med en bytur i desember!
(Sjelden det er is på Lille Lunggårdsvann.)


Ruslet litt rundt og tok noen bilder.
Hadde ikke tid til å besøke pepperkakebyen i dag, men måtte bort i døren å lukte:)))

(Litt vanskelig å fange opp den flotte stemningen med mitt lille lommekamera...)



Var på juleavsluttning med klubben!
Hadde noen koselige timer på Steakers, utested på bryggen, hvor vi spiste en deilig middag!

Egentlig skulle jeg tatt bildene etter middagen, for da begynte det å snø;) Men surt og kaldt, og vi ville hjem:)

9 kommentarer:

Viola sa...

Det hørtes koselig ut! For en flott julegate, med alle de stjernene! :) Pepperkakebyen ja, håper den får stå i fred i år!! Tenk å ha en egen pepperkakeby da, det må være noe det! ;) I Oslo har vi julemesse på Rådhusbrygga, jeg var der ikke i fjor, så jeg skal se om det blir en tur i år, bare må! :)

Klem fra Viola! :)

Malys krok sa...

Ser skikkelig flott ut i din by! Nydelig pyntet til jul! Får håpe pepperkakebyen får stå i fred iår! Synd det er slik at noen vil ødelegge for de mange som steller i stand!
Høres ut til at dere hadde det fint på juleavsluttningen!
-Margit-

Anonym sa...

Koselige bilder fra en flott
by. Her snør vi ned i dag.
Klem:)

Evelyn sa...

Hei :) så koselig det så ut med julepyntet by... er kjekt å gå rundt omkring i byen når det er så mye fine lys og slikt der.. koselig :)

Her har det kommet masse snø nå.. det gjør sitt til at lysene og slikt blir enda kosligere.. rett julestemning.

Håper pepperkakebyen får stå i fred i år nå da.. den er sikkert kjempe fin.

KOselig da å gå ut å spise sammen med gode venner.

Hvordan går det med deg ellers da , Turid ?

Setter stor pris på at du stikker innom bloggen min.

Ha ei koselig førjulstid videre:)

Klem fra Evelyn

Havfruen sa...

Synes du fanget stemningen bra jeg...så kjempefint ut. Koselig julepyntet:) Deilig...
Vi får nyte tiden nå...januar er lang...synes jeg:)
Klem til deg:)

Fra det lille røde huset.. sa...

Åååå så koselig det hørtes ut,...å gå ut og spise sammen med veninner..
Såg koselig ut i Bergen nå... Skulle ha vært der en tur igjen ser jeg. Har en søster som bor i Fyllingsdalen,- så det skulle ikke være umulig... Ha en fin førjulstid!

(Ps. har du fått Stevia...? Og begynt å prøve det ut?)

Brit. (lille meg) sa...

Ser ut som du har hatt en fin bytur.
Jeg har hatt mange turer til min by denne førjulsvinteren, men ikke koseturer. Det har vært sykehusturer og tannlegebesøk.
Kunne godt tenkt meg en tur til Trondheim
uten slike ærend før jul, men tror jeg står over. Det er så mye ståk og fullt av folk. Finner det jeg trenger i mitt nærområde også.
Ønsker deg ei fin førjulstid!:)

Viola sa...

Gurkemeie kan du ha i vannet når du koker ris.. da blir risen gull. Egentlig har jeg sett på Gurkemeie som en billigversjon av Verdens dyreste (tror jeg..) krydder som heter Safran! Det stemmer også, for Gurkemeie blir jo nærmest gratis i forhold til Safran.. Inntil nylig altså, så hørte jeg at Gurkemeie er proppfull av antioksidanter!! Og DET hadde heller ikke jeg visst!!
Du kan også ha det i gryteretter, panneretter, kanskje er det bare fantasien som stopper.. det finnes jo Safranboller, så hvorfor ikke Gurkemeieboller? Helt sikkert går det i pizzadeig eller oppå pizzaen før den bakes også..
Er ikke særlig smak eller lukt av den, men den er proppfull på antioksidanter!

Jeg tror jeg kopierer denne kommentaren min til deg og legger som en kommentar under mitt innlegg, i tilfelle flere lurer på det..

Ha en finfin dag med Gurkeklem fra meg ;)

naturglede/Randi Lind sa...

Kjempekoslige bilder ble det med stemning!!!