tirsdag 28. desember 2010

Jul - jul - jul;)

Koselige juledager med familie og venner og et fantastisk vintervær!



Endelig ble det jul, og nissen fant frem!



Spennende med pakkeutdelig for både store og små:)
Kjempespennende når mammaen pakker ut gaven som Morten hadde laget i barnehagen:)
Og Joey la seg likegjerne oppå pakkene..hihi:)



Kjempestas med stor sykkel! Her gjelder det å ha tungen beint i munnen!



1. juledag ble det syklet litt, og "turnet" (og tullet) med onkel;)
For ikke å snakke om hvor kjekt alle guttene hadde det med Lego-byggingen!!!



2. juledag var vi samlet hos oldemor og oldefar. Koselig med hele "ungeflokken" på et brett! Våre to i midten, så svigerbarn og barnebarnet.

I går, 3. juledag, var det deilig koldtbord hos gode venner! Så man kan trygt si at det har gått slag i slag;)

Fortsatt god romjul!

5 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Ser ut til at dere har hatt en riktig så koselig jul!
Både store og små koser seg, virker det som.
Ha en fortsatt fin romjul!:)

Havfruen sa...

Her var det mye kos og trivsel Turid:) Koselig:) Men måtte le av Morten...giveren er mere spent enn mottaker, så det ut til:) hehe, herlig:)
Jeg rer senger...venter innrykk av Tobias og co imorgen....åh..som jeg gleder meg:)
Nyt jula videre, klem fra meg:)

Anonym sa...

Så koselige bilder,var nok stas å få sykkel til jul.
*Romjulsklem*

KATE ♥ sa...

JUL er, å så hærlig!
I dag skal jeg kjøre 12 mil for å besøke en barndomsvenninne, som jeg ikke har sett på 15 år.
Jeg gleder meg.
Godt nyttår.
Klem Kate

Anne-Lin sa...

Fine bilder. Savner Tranehaugen, ja! Kanskje en vakker dag at vi får komme tilbake til 'gamle trakter'?