torsdag 20. november 2008

Skulle bare...

Var innom KID i går, skulle bare ha noen gardinringer.... Men der var mye fint, så jeg bare måtte "snope" litt. Hihi. Så nå begynner det å sige inn hos meg også at hjelp(!) det er jo jul snart! Vi har noen bursdager i slutten av november som bli ferdig før jeg begynner å tenke jul for alvor.

Ellers så har det drysset noe hvitt ned fra himmelen i dag som kan minne om snø... Og mer skal det komme sies det. Det gir julestemning det! Er ikke alltid glad for snø, men når det regner i november blir det jammen brunt, svart, mørkt og litt trist syns jeg. Et lite puddelag med snø og klarvær, ja da blir det lyst og trivelig!

Ha en flott dag alle mine venner! Jeg setter utrolig mye pris på dere, og alle deres hyggelige kommentarer! Og på alle de flotte bloggene deres også, selvfølgelig!!!
Klem fra Turid ;)

13 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Det snør hos deg også, ja. Jeg er heller ikke glad for snøen.
Ja,det ER virkelig snart jul! Væææ!
Men ikke i mitt hus enda, nei.
Jeg vil "utsette" den så lenge som mulig. Gler meg ikke til jul,men den kommer jo bare, enten man vil eller ikke.Nå er det snart bare en måned igjen til "sola snur", da begynner det å gå den riktige veien igjen. Det skal bli godt.
Nå sitter jeg inne og gruer til det uværet kommer som er meldt her.
Vinden uler, men storm er det ikke enda. Og så pleier jeg tanna mi. Var hos tannlegen i dag også. Er enda ikke ferdig, skal komme igjen om 2 uker.Det er ikke så vondt lenger, men bra er det ikke.
Takk for hyggelig hilsen til meg.

Petunia sa...

Her oppe i høyden hos meg, er det kommet litt snø i dag. Glatt er det ute også.
Jeg har også ofte bare gått inn i en butikk for bare å skulle ha.... og slik har jeg det på jobben også. Skal bare prøve den nye Bergans jakken som nettopp kom inn og vips så er jeg den "lykkelige" eier av ny jakke...men heldigvis har det roet seg litt - for det er begrenset hvor mange turjakker man kan ha. Det innser jeg også;)

~♥~ Monica S sa...

Skulle berre ja.. den trur eg dei fleste av oss kjenner til! hehehe!

Det har kommet masse snø her også!!
GODT å være inne i sånt vær. :-)

Kos deg med "snopet" ditt da!

Monica

GAWO sa...

Det er mye mer gøy å handle det som en egentlig ikke trenger. Når jeg jakter på noe spesielt finner jeg lettere alt annet.

Det snør her hos meg også nå. Ganske fint med den første snøen. Håper at dette varer til over helgen. Da kan det kanskje bli noen fine vinterbilder.

GAWO sa...

.. stikker du innom fotobloggen så kan du få et glimt av snøen

(og et lite tips fra meg; det går an å fjerne ordbekreftelsen fra bloggen din. Det er så "seigt" å skrive alle de bokstavene hver gang jeg skal sende deg en hilsen her)

Nunne sa...

Du Tofo, du Tofo...
Du opplever det samme som meg. Og det har ført til at jeg har tatt noen valg innimellom... og rett og slett ikke gått inn. TENK om h\man bare gikk inn i butikkene når man TRENGTE noe... :))
jaja, vi har råd til det, sånn tenker vi i Norge. Og det er sant.
La oss være veldig takknemlige som har dte så¨godt!
God kveld.

naturglede/Randi Lind sa...

Her snør det ikke, og jeg ønsker det nesten!!! Men det kommer vel etterhvert. Så koselige ting du viste fram. De kronene var søte da. Ha en stålende fredag og helg:)

GAWO sa...

Skal se om jeg kan hjelpe deg:
Gå inn på "Tilpass" overst til høyre når du er på bloggen din.
Velg "Instillinger" (finner det øverst til venstre)
Velg "Kommentarer" som du finner på linjen under.
Og skroll deg nedover siden til du ser at det står "Vise ordbekreftelse for kommentarer"
Da velger du "Nei"
Så lagrer du og går tilbake til bloggen din.
Lykke til.
Håper dette hjalp deg og at ikke min forklaring er helt bort i natta

GAWO sa...

... måtte bare sjekke.
Yess, du klarte det. Flink jente!
:-)

Malys krok sa...

Hei! Tusen takk for koselig kommentar hos meg! Å du, som jeg kjenner meg igjen i det å miste en hund. Vår lille Maja {bichon frice}, ble og 14 1\2 år, og det var stor sorg da vi mistet henne. Vi ventet ikke lenge ,bare 9 dager, før vi fikk ny. Jeg syns først det var for snart, men det hjalp veldig mot savnet.Nå er Emma 1 år og fire mnd. og er familiens midtpunkt. Mange fine impulskjøp du hadde gjort! Takk for meg og god helg!

Unknown sa...

Hi hi,du er nokikkje den einaste som berre skal og endar opp med "nogo attåt"...
Ligg ei lita oppmerksomehit til deg inne hos meg:0)
Ynskjer deg ei super helg,klem

Malys krok sa...

Hei igjen! Ville bare si at jeg har vært og sett på " eldre innlegg" hos deg, og syns du har en flott blogg, med mange fine bilder og "skriverier" til.
Hilsen Margit.

Sonja sa...

Ja , er det ikke rart hvor mye vi lar oss friste av . Spessielt før jul . Det er så utrolig mye fint å se i butikkene på denne tiden. Julepynt, hvor mye trenger vi egentlig , det er jo bare en kort periode av året. Men så er det jo så gøy med noe nytt .I fjor var første gangen jeg pyntet i begynnelsen av desember. Har vært tilhenger av å vente til 2 dager før julekvelden. Tenker det blir i midten av desember i år.
God helg.