mandag 5. januar 2015

Godt nyttår!


27. november fylte Tina, datteren vår, 30 år!


Et lite tilbakeblikk og oppsummering her fra Bergen ;)
Jeg laget så mange fotobøker og kalendere og andre fotogaver i desember, 
så det ble ikke tid til blogging;)


Advent!



 "Skitnesøndag" er fast tradisjon med bakedag her i heimen.  
Da stiller både barn, svigerbarn og barnebarn.  
Veldig kjekt!




 Og lillejulaften blir det jul i stuen vår!




 Julaften ble feiret på Os hos datteren med familie,
samt hennes svigerfamilie.  
Kjempekoselig!





 2. juledag kom julestemningen på plass!
Det blir jammen lyst, trivelig og stemningfylt med snø;)
Her bor vi!




 Då kunne vi komme oss litt ut og base i snøen!




 Nydelig ved Nordåsvannet i Bergen.




 Gamlehaugen eller "slottet" som det heter her i Bergen ;)




 Så måtte vi en tur ned å se til papsen sitt hus, barndomshjemmet mitt.  
Måtte jo måke litt for han som var i Bodø og feiret jul ;)




Så vil jeg bare få ønske alle som er innom bloggen 
- Et riktig godt nyttår!



3 kommentarer:

Fra det lille røde huset.. sa...

Hei igjen!
Koselige julebilder!
Godt når det endelig kommer litt snø, - men den varte vel ikke så lenge hos dere heller...

Gleder meg til et nytt bloggeår, og mange koselige og inspirerende innlegg her inne!

Klem Inger G.

naturglede/Randi Lind sa...

Hei på deg i det nye året! Gratulerer på etterskudd til datteren. Ja, tenk nå er jula over for i år. Vi kan jo holde stand til 20-dagKnut, men jeg avslutter nå før helga. Gleder meg til å sette i vann tulipanene i morgen. Da er det våren som vi venter på. Vi har hatt en herlig jul, men ikke så mye snø, men et lite melisdryss fikk vi da.Ønsker deg og dine et vakkert nytt år med mange muligheter og gode minner!

Evelyn sa...

Hei.. så koselig å høre fra deg inne på bloggen min. Fine bilde du legger ut.

Gratulerer med vell overstått til datteren :) :)

Klem