tirsdag 16. juli 2013

Full fart i juli så langt ;)

 I går, 15. juli feiret vi min mor som fylte 87 år!
Med deilig middag på ER-AN på Søfteland;)




Noen fine dager på Tofterøy.  Dvs Været kunne absolutt vært bedre, men verre og!
Holmen "forsvant" den ene dagen;)
Snekring av nytt gjerde, og hekling til lystig gitarspill av gubben ;)





8. juli hadde vi en kjempeflott flyttedag for sønnen og samboer.  I knallvær!
"Flyttefolkene" storkoste seg på terrassen med deilig grillmat!

Gratulerer med flott hus begge to!




Tilslutt må jeg ta med noen bilder fra 1 års dagen til Marie, som var 6. juli!
Her sitter godjenten med krone som mormor hadde laget.




 -"Happy birthday to Marie!"
Morten hadde pyntet den flotte kaken, og Marie kunne ikke vente;)




 Prøver ny fin solhatt!






 Den flinke storebroren hjelper å pakke ut!




Tøysebroren!




4 kommentarer:

Malys krok sa...

Hei og hei! Sannelig har dere hatt mye å feire i juli!
Så fin din mor er, Gratulerer så mye til henne! Jeg pleide å si til min mor, som ble 96 at når en ble gammel så var hver bursdag en stordag, ja, nesten hver dag. Heldig er du som har foreldrene dine sammen med dere!

Så er du også heldig som har en liten Marie som også har hatt sin stordag! Den aller første bursdagen er det jo noe spesielt med! Og så fin krone! En prinsesse verdig!

Godt for henne å ha så flink og morsom storebror! Han finner nok på mye artig for dere alle!

Var innom og så her, tidligere, men hadde ikke tid å skrive da. Vi har og en bursdag i juli, og har bakt litt til den i dag.
Ha det godt sammen med alle dine!
-Margit-

Unknown sa...

Hei og takk for besøk på bloggen min!

Har "fulgt" deg til Danmark via FB, men det var koselig å ta titten her også. Herlige bilder og nydelig vær :D

Fikk litt lengsel dit igjen, for dette var ferielandet framfor noe før jeg fikk "spanskesyken". Siste gang jeg hadde sommerferie i Danmark leide vi sommerhus ved Bønnerup Strand. Dårlig vær og vi var kun 2 ganger på den flotte badestranden. Grenå ble ofte besøkt i løpet av de 2 ukene vi ferierte der.

Ønsker deg en fin uke!

Unknown sa...

Hei og takk for besøk på bloggen min!

Har "fulgt" deg til Danmark via FB, men det var koselig å ta titten her også. Herlige bilder og nydelig vær :D

Fikk litt lengsel dit igjen, for dette var ferielandet framfor noe før jeg fikk "spanskesyken". Siste gang jeg hadde sommerferie i Danmark leide vi sommerhus ved Bønnerup Strand. Dårlig vær og vi var kun 2 ganger på den flotte badestranden. Grenå ble ofte besøkt i løpet av de 2 ukene vi ferierte der.

Ønsker deg en fin uke!

Viola sa...

Mange vakre flotte bilder også her, fiiine barnebarn dere har!! =)

Takk for titten, jeg må nok køye nå!!

:O :)