fredag 31. august 2012

Fin fredag!

 
Veldig kjekt å få være med å hente store gutten på skolen i dag;)



 En fin tur i nydelig vær på årets siste sommerdag!



Alle de forskjellige blomstene han fant, ble til en fin bukett;)




Og selvfølgelig var der noen "fjelltopper" som måtte bestiges på hjemveien;)




Morten har tegnet hele familien sin!  Trykk på bildet så blir det stort!
 Han måtte bruke to ark for å få plass til alle!
Bildet henger på døren til nye rommet;)



Skolegutten har fått flott skrivebord!




Mormor koser med Marie;)

Tusen takk for en kjempefin dag!

6 kommentarer:

Malys krok sa...

At dette var en fin fredag er lett å forstå! Så fint der har det sammen!
Morten er stor og flink, plukker fine blomster og bestiger bratte fjell:), skjønner godt at han er en supergutt!
Koselig mormorbilde med søte lille Marie! Kos deg videre med din fine familie! god helg! -Margit-

Tinas blogg sa...

Tusen takk for dagen i går, den gikk så altfor fort, håper dere snart kommer igjen:)
Fine bilder hadde du også tatt, send de gjerne til meg på mail;)Hihi...
Klem...

Viola sa...

Å så søtt bilde av deg og den lille! Mormor?? skulle tro det var mor selv jo! ;)

Herlig å høre at siste sommerdag var fylt med sol! det er godt den kommer, før sommeren er over.. Har ikke hatt det beste været her i juli, men så mye bedre i august! Og da er alt bare fryd og gammen. Jeg er bare glad til at vi ikke har hatt hetevarme i sommer flere dager i strekk! For jeg er ikke glad i alt for mye varme..

Så flotte bilder av Morten, og så fine blomster han fant! Og tegninga hans er superduper, hils ham med det! :)

Jeg ønsker deg en god søndag, med klem fra meg! :)


Havfruen sa...

Morten er en fin skolegutt:)) og tegningen imponerte meg:) skikkelig fin.
Nydelig jente også....det er herlig med barnebarna....de er virkelig livets desert:) jeg var sammen med mine på fredag....og så skal jeg sørover i slutten av september.
Ha en fin kveld, klem fra meg:))

Fra det lille røde huset.. sa...

Så koselig innlegg! Med barnebarn, datter og mann...
Ja å være førsteklassing er nytt og spennende, det er sikkert. Full av "lopper" i blodet, samtidig som en skal holde seg i ro på skolen,...nytt for dem alle!
Koselig å kunne bruke tid på dem!

Og så søt som hun lillgullet er...

Ønsker deg en fin høstuke!

Klem Inger G.

Oddvar sa...

Ja jeg hadde en kjempekoselig dag på Os sammen med min kjære kånemor. <3