torsdag 10. mai 2012

Vi scrapper videre...

Kjempegøy å pynte en liten notisbok;)


Se så flotte punchere jeg fikk av min snille scrappevenninne;)
På kortet ser du hvordan de kan brukes;)


Lilla i skuddet!


Et bittelite kort som man kansje kan henge på en blomstergave;)


Gøy å lage sjokoladeetui;)


Neste som inviterer oss får gjerne en liten sjokolade-vertinne-gave;)

Et lite etui til sukkerfri sjokolade.


Neste "party", ja da fyller jeg denne med Twist!


Nok en pyntet Pringles boks;)


Et "vanlig" litt  kjedelig gavekort har blitt mer personlig, og mye koseligere å gi;)


Og yes, jeg har fått mitt personlige stempel!


Tusen takk til flinke Maya fra Mayas Hobbyblogg for tipset om personlig stempel fra Scrapmagasinet!  

8 kommentarer:

Malys krok sa...

Så flott og stilig med det stemplet! Du er jo kjempeflink med kort ol nå!
Er jo så mye flotte hjelpemidler. Når du da også er kreativ blir resultatet fint, det ser jeg her! -Margit-

Tonje sa...

Her var mange flotte kort og sjokoladeetui. Har et par tomme Pringles-bokser stående på benken her... de venter bare på å bli dekorert... tenkte jeg skulle lage sparebøsser til jentene med dem.

Ha en fin dag.

Anonym sa...

Oj så stilig!!! her var det mye fint. jeg skal lage en fin pakke til helgen da skal jeg kikke innom her hos deg for å få litt inspirasjon. Skal lage skikkelig superfin rosa/hvit pakke til venninne :))))

Vores have sa...

Hej Turid.
Flotte kort du laver.
Ønsker dig en god week-end.
Knus Hanne Bente

Turid sa...

Så koselig kommentar fra dæ. Likte kort designet ditt og den lille notis boka du hadde pynta var kjempesøt, har bestandig likt slike små notisbøker.
Sjokolade eskene var jo geniale, ble mye mere "gave" når den var slik pynta . Ha en flott mai lørdag idere.

Fra det lille røde huset.. sa...

Guuuri så mye fint du får til!
Dette såg gøy ut!

Ha en flott helg!

Klem

Viola sa...

Noe så vakkert!! =) Dette er skikkelig kunstverk, og så artig det må være å ha sine egne unike kort å gi bort pluss navnestempel! :)

Klem! :)

Anne-Lin sa...

Du er så fabelaktig dyktig på å lage ting! Samme hva du tar i så blir det mesterverk etter mesterverk! Blir jo rent misunnelig på de utrolige talentene du har!!!!