torsdag 22. mars 2012

Flere kort og tips!

Min supre "scrappe-venninne" lager en del sammen med andre. Og jeg er så glad for at alle de gode tips og ideer hun får, deler hun med meg.
Takk min venn! Kjempegøy å skrappe med deg!







Her prøvde jeg meg på å pynte en eske med melkehjerter!
Så hadde jeg noe å overraske gubben med på vår 28. bryllupsdag!
(PS. Han fikk litt mer også;))






Ikke så lett med stempel og fargelegging. Men må jo prøve!

Kan love dere at da vi holdt på med fargelegging, satt vi med åpen munn, kjempe konsentrert og glemte nesten å puste:)))


Gøy å lage posekort!



En super ide! "Hylse" til store sjokolader!
Putt inn valgfri sjokolade, så har du en liten venninnegave eller vertinnegave;)

Nei nok om kort. Nå blir det pianoøving;)
Ønsker alle en flott dag!

9 kommentarer:

Malys krok sa...

Her var det mange fine kort! Du er jo superflink! Har "sett litt" etter deg i det siste! god helg til deg og dine! -Margit-

Petrinetrollmor sa...

Så mange fine kort du hadde her ! Og så søte dokke var på brudebildet :))

ønsker deg og dine ei riktig god helg:)

klem frå meg

Fra det lille røde huset.. sa...

Så nydelige kort du lager! Helt skjønne!
Det var kjempelurt med de sjokoladekortene, - der fikk jeg en god idè!!

Ha en fin helg! Klem

Viola sa...

Hei Turid! :)

For noen skjønne kort du har scrappet!! Du er jo helt proff! Scrapping har jeg aldri vært borti, men jeg driver for tiden med tegning.. gøy! :)

Du kan jo snart åpne webshop, så vakre som disse er! =)

Kos deg med scrapping og våren, klem til deg! :)

Viola sa...

Og for et vakkert par på brudebildet, søtt! :)

Maya sa...

Heisann Turid :)
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min ♥
Så masse lekkert du har laget :)
Hihi måtte le litt av hvordan dere sitter når dere fargelegger, ser nok slik ut jeg også ;)
Noen av mine personlige stempler er kjøpt hos scrapmagasinet.no og noen på Ebay.
Lisbet på Scrapmagasinet er veldig behjelpelig, og lager veldig flotte stempler :)
Ha ei flott helg,
klem fra Maya

Tonje sa...

Her var det mye flott! Likte godt posekortet, og sjokoladehylse er jo en supergod ide! Det fikk jeg lyst til å prøve meg på! Synes jo også at sjokoladehjerteeska med bilde av deg og mannen var søt, da:)

Unknown sa...

Du verden, så mange flotte kort! Ikke tvil om at du er en kreativ dame ;-)

Takk for hilsen. Ja, musikk må man i hverdagen. Ønsker deg en riktig god påske og håper at dere får være på "øya". Har ventet på en oppdatering på FB.

Mai Liss sa...

Gratulerer med 28 års bryllupsdag (O: Vi ligger litt foran dere (O: Kjempefine kort du har laget! Dette får du fint til! Og hylsteret til de store sjokoladene er jo knall-søte! Kreative deg!! Takk for gode tips (O: Ønsker dere en fin påske, med mye god mat og mye sol (O: Kos kos