mandag 23. august 2010

Litt sånn er det...

Ca. annenhver helg og noen uker om sommeren er vi på hytten/vognen.

Når jeg er der ute hender det jeg savner hjemmet vårt og godene vi har der;)
Men allikevel er det alltid vemodig å pakke ned å reise søndag kveld:(



Og når jeg er hjemme lengter jeg ut til hytten med de nydelige solnedgangene...og det livet vi har der.

Sånn tenker jeg at det må være å være skilsmissebarn...
Dratt mellom to hjem og to foreldre som du er glad i!
Pakke opp og pakke ned, pakke opp og pakke ned...

Jeg skjønner bittebittebittelitt om hvordan de kanskje har det....

Barna skulle fått hatt 1 hjem!
Så kunne foreldrene pakke opp og pakke ned og pakke opp og pakke ned, og se hvordan det var;)))

5 kommentarer:

Havfruen sa...

hehe:) Ja du kan så si....det trenger ikke være enkelt.

Når jeg bodde i Trondheim reiste jeg fra hytta med sorg, hver søndag. Etter at vi flyttet på landet, reiser jeg hjem med et smil:) Og det føles veldig godt:)
Ha en fin dag, klem fra meg:)

Evelyn sa...

Hei :) hehe ting skal ikke være enkelt her i livet... men bra det at du trives på campingvogna / hytta da. Ser jo ut som en veldig koselig plass dere har da... masse fine bilde du viser oss med fine farger på.

Håper ellers det går bra med deg.. og at du og dine har hatt en fin sommer?

Klem fra Evelyn

Tonje sa...

Nei, det er nok ikke alltid så lett... Godt man ikke er skilsmissebarn... Skjønner godt at du koser deg på hytta, det ser så flott ut der! Ha en fortsatt fin uke!

salige lavendel sa...

Det er veldig sant!! Det er ikke helt uten grunn man sier at det er barna som lider mest ved skilsmisse.
Jeg er glad jeg ikke er skilsmissebarn...

Brit. (lille meg) sa...

Ja, du sier noe der!
Vi er heldige som slapp å oppleve at våre foreldre skilte lag.
Nydelig solnedgang du viser!
Jeg har ei seter som ble utskilt fra gården til mannen min da vi solgte.
Er der ikke veldig ofte, det er mye skog der, og veldig mye mygg om sommeren.....
Eier den sammen med min svoger og hans familie. Det er trivelig å komme opp dit, men jeg ville ikke bodd der......Er glad når jeg kommer meg heim igjen.......
Men koselig å være der en stund.
Ha en fin dag!:)