torsdag 8. juli 2010

En fin dag:)

Har hatt en veldig fin dag hos mine foreldre i dag:)
Full pensjon hos de, og bare kost meg!

Midt på dagen besøkte vi en snill gammel tante på sykehjemmet:)

Og jeg fikk skravlet og kost meg noen timer hos en tidligere skolevenninne:) Kjempekjekt!



Siden kom datteren og barnebarnet også, og det ble blåbærplukking i blåbærhaugen til oldemor og oldefar:)



Tror ikke det kom noen båbær i Morten sin kopp...hihi:)



Men må jo hjelpe mamma litt då....



Nei forresten, mye gøyere å kjøre på tur med mormor sin gamle dukke-trille, og prøve å fange sommerfugler:-)
...eller prøver han å slå de...huffda:( Han har nok sett mormor slå etter fluer....

Deilig med sommer:-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

fine bilder:) takk for en fin dag!

Anonym sa...

Så koselige bilder,så god ut den blåbæra. Er den moden så tidlig med dere da? Likte også godt den lille dukketrillen. :D Klem.

Viola sa...

Ikke bare fin dag har du hatt, men finfin blomster, det første bilde! Hva heter de? Aldeles bedårende skjønne!! :) Er så fint bilde av dattera de og barnebarnet ditt der de sitter i lynget og plukker -BLÅBÆR, sier du!! Har blåbæra virkelig kommet!! Ja de ser jo store og gode ut, namme! Klem fra meg! :)

Viola sa...

Ja også den dukketrillen da!! Stilig! ;)

Evelyn sa...

Hei :) som du kosa deg da... koselig med slike dager også.

Blåbær ja mmmm godt:):)

Den dukke trilla var kjempe stilig.

Ha en fin lørdag..

Klem

Malys krok sa...

Så nydelige blomster på det første bildet! Jeg ble ganske overrasket over at blåbæra er moden allerede!
Koselig dukke - trille. Og så flott en gutt! -Margit-

Unknown sa...

Koselege bilder, Turid:o))
Eg har fått meg revebjelle i hagen...Jippi!! Heime på Sunnmøre vaks dei "over alt", men her i Sunnfjord har eg til gode å sjå revebjeller i fri utfoldelse...Fekk meg ei rot av ei venninne, og no står den i full blomst. Vert nesten litt nostalgisk og tenker tilbake til barndommen når vi berre såvidt våga å ta på dei...Fekk jo grundig innføring i at desse var VELDIG giftige!!