tirsdag 28. juli 2009

Ut på tur!

I går var det grått og litt yr, så vi tok en tur til Amfisenteret på Åkrahavn. Rett innenfor døren stod dette stilige gliset...Morten ble puttet oppi og 5 voksne stod rundt og letet ivrig etter en 5 kr til å putte på... skal si han får mye oppmerksomhet minsten hihi;-)


Vi hadde litt oppholdsvær og noen få solgløtt. Tok oss en flott spasertur i nærområdet. Her er oversikt over hyttene, (vi bor ytterst til venstre!)


Hurra! Målet var å finne sjøen, og her kom vi til en flott båthavn.
Dette bildet er typisk "Skudeneshavn" for oss!



En flott lekeplass fant vi også på turen!
Og i dag våknet vi opp til sol:-)



3 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Flotte bilder! Dere ser ut til å ha hatt en flott tur.
For 40 år siden var jeg på Karmøy to somre på stevner, men det ser nok annerledes ut i dag. Var på Åkrehamn og Vedavågen.
Takk for at du tok oss med.

Berit T sa...

Koser dere ser jeg, og godt at sola kom frem da.

Må ta en tur til Vedavågen også og se bygda der jeg bor, mye fint der også.

Er på hytta så jeg ser deg nok ikke.

Kos dere videre.

Viola sa...

Råflott hyttestrøk ser det ut til! Denne gangen har dere visst ikke vanskeligheter med utsikten vet jeg.. ;) Vakkert!