søndag 19. april 2009

Hipp hurra for jubilanten!

I går var vi på OS og feiret vi konen til min svoger som fyller 60 år!
Med rundt 80 gjester, god mat og drikke, god Shadows og annen 60-talls musikk...ble dette en kjempefest!

En lur ide' var at alle gjestene på forhånd hadde fått tilsendt et lite pappkort som de skulle fylle med minner/bilder og lage en hilsen til jubilanten på. Alle disse ble samlet i en flott minnebok. Denne ide'en vet jeg at jeg kommer til å "adoptere", for sånt bare elsker jeg!
Takk for oss H&H;)

13 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer på etterskudd til jubilanten! Flott dekkede bord, dette så trivelig ut!
Hvis jeg hadde fått et sånt pappkort for å fylle ut noe, tror jeg at jeg hadde fått prestasjonsangst. Hadde syntes det var vanskelig, jeg. Men det er godt vi er forskjellige. Og jeg håper ikke det var noen tvang.....
Ønsker deg en flott søndag!:)

Anonym sa...

Kjente det rykket litt i rockefoten her:)
Helt sikkert var det flott fest.Morsomt å samle familien i lystig lag.Gode minner å ta med seg.
Her har vi et forrykende uvær i dag.Har til og med hatt strømbrudd.Snakk om vår!!!!
God søndag!

Besta sa...

ÅÅåå så koselig og flott. Artig med de minne kortene. God søndag!

Orlaug sa...

Flott bord (og sikkert flotte gjester)......kjekt med ein fest i ny og ne.
Lur idè med minnebok!
Ha ein fin sundag!

~♥~ Monica S sa...

Stilig med minnebok, som gjestane har laga sjøl!! :-)

Det såg ut som et artig fest!

Monica

Havfruen sa...

Fest med 60-tall`s musikk må bare bli bra!! Det er musikk det:)
Det med kortet var jo råsmart!! Den beste gaven å få noe slikt fra venner og slekt!! Den skal jeg huske!

Ha en fortsatt fin søndag.

Klem fra meg:)

Unknown sa...

Minneboken var jammen kreativt!

Turid sa...

Nå har æ vært med på påskefeiring , bursdag og sett noen aldeles skjønne vårblomster.
Likte godt ideen med minnebok til jubilanten , det er virkelig gave det!!
En fin søndag til deg , blir stilt her i neste uke , skal på leirskole.

sammen på veien sa...

Dette høres kjempegøyt ut!!!! Kan liksom høre gitaren spille den fine musikken. Flott ide med minneboken:)
Ha en nydelig kveld:)

Tonje sa...

Det var en god ide med de kortene man skulle lage et minne til jubilanten på... høres ut som om dere koste dere på fest.

Anonym sa...

Jeg har ei utfordring til deg på bloggen min:)

Kate-Marita Pettersen sa...

Ja kan tenke meg dere hadde en morsom og flott fest!!
Ei god uke ønskes til deg gode venn,
klem fra Kate:)

Som dagene går sa...

Høres ut som en koselig fest, og minnekortene var en alletiders ide.
Ha en god uke.