torsdag 12. mars 2009

6 positive ting...

Har fått en utfordring av Trollkåno . Jeg skulle fortelle 6 positive ting om meg selv. Den var vrien! Jeg er superflink til å finne negative ting, og var redd dette kunne bli litt skrytete.
Men så tenkte jeg at dette har vi bare godt av. Vi har vel alle noe vi er litt flinke til... Og det er viktig å trekke det frem, og å sette litt fokus på det. Men vanskelig...ja!!!
(Må tilstå at gubben måtte hjelpe meg med å finne 6 ting.)



1. Snill med dyr.



2. Flink med barn.



3. Hjelpsom.


4. Presis.



5. Kreativ.
Litt, i forbindelse med album og litt til.



6. Holder det jeg lover! Prøver..hihi:)

Jeg burde vel utfordre noen nye...
steinbokkjen, Turid og Ramme Alvor. Værsågod!
Hvis dere vil da!

12 kommentarer:

Ramme Alvor sa...

Tusen takk! Eg tek i mot og må få sei at du hadde den perfekte løysinga til utfordringa!

Klem
britt

Brit. (lille meg) sa...

Så flott du løste denne! Jeg fikk også utfordringen, men tok den ikke. Jeg har ikke noe å skryte av,,,,,,liker ikke sånne utfordringer,,,,,,,,
Ha en flott dag!

naturglede/Randi Lind sa...

Morsomt om deg.Likte tegnspråket ved siden av. Vekk med janteloven og fram for å være positiv om deg selv. Du er flott:)

tirben sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min:)
Fin løsning på utfordring ellers var det et godt middagtstips lenger ned på siden som jeg uti fra innholdet ser er ok når det gjelder kalorierinntak også:)

~♥~ Monica S sa...

Oj... hehehe Tofo :-) SMIL kor kjekt at du brukte tegnspråk :-)
Det var kjempestilig!!! (at eg ikkje har tenkt på det!???!) heh

Du er FLINK!!!!! :-)

Monica

Orlaug sa...

Den utfordringa tok du fint, og ja, godt å få litt hjelp.
Må bere sei at eg var sterkt i tvil om eg skulle ta den i det heile.......
Ha det godt!

Malys krok sa...

Her lærte jeg noe mer om deg og det er jo trivelig. :) Må si som andre her, at det var fint med tegnspråk ved siden av.
Tusen takk for koselig hilsen hos meg.
Hilsen Margit.

Anonym sa...

Tar av meg parykken for deg!Du er tøff:)
Har også fått denne utfordringa,men må tenke over om jeg skal ta den.Blir litt "sterkt" å legge fram personlige ting om seg selv.Men vi får sjå...
Du får ha God helg!
Vi skal passe barn i helga,så "her blir det liv,rai rai" :)

Anne-Berit sa...

Artig innlegg.Dette fiksa du bra.Klem!

Sonja sa...

Dette var da ikke mere skryt enn det måtte være.Vi har jo alle mange ting som vi er flinke til og har lov til å si det.

Fantasifull og flott illustrasjon.

Tonje sa...

Denne løste du fint! Artig og kreativt (!) med tegnspråkillustrasjoner.

FO - 2 sa...

Du har mange gode egenskaper. :)
Vi har godt av å tenke litt positivt om oss selv, noen og enhver.
Bra "jobba". :)