onsdag 1. juni 2011

Haha:))) Ingen superkokk nei:)

Haha...jeg som skulle lage "verdens beste" blåbærmuffins til helgen:)))

Har heldigvis aldri sagt jeg var god til å bake:) Men dette tok "kaka"!

Okei, vet en feil...brukte frosne båbær, for de utenfor er ikke modne ennå:P
Og da stod det i oppskriften at de kunne bli litt mer blå...litt???

Kan forsikre dere om at disse var ikke akkurat verdens beste...heller litt merkelige i konsistensen, kan jeg si litt gummiaktig. Men ikke dårlig akkurat;)

Sånn skulle de sett ut!

Tror jeg må investere i silikonmuffinsformer!
Hadde jeg bare vist dette bildet, kunne jeg fremdeles hatt æren i behold:)))
Men er det nøye då;)

God helg!

10 kommentarer:

Fragola sa...

Hihi! Kjedelig når det ikke blir slik man hadde forestilt seg, men gi ikke opp! Neste gang blir det sikkert bedre :-)

Sonja sa...

Tja..jeg kan jo ikke kjenne smaken, men fine og blåe var de i alle fall. Var det ikke BLÅbær muffins da.....
Ha ei fin helg.

Fra det lille røde huset.. sa...

Hehe...ja men det er så koselig at du kan vise oss dette, - for hvem av oss har ikke laget noe som ikke ble perfekt???
Syns dette sier veldig mye om deg, jeg... Du innrømmer dine små mangler...i motsetning til mange av oss andre! Det ytre skal jo være perfekt!!!

Vi lærer vanligvis litt av våre feil...og det er jo bra!
Ha en flott dag!

Inger Grethe

Jorids BestemorBlogg. sa...

Ja en lærer alltid noe nytt av sine feil Turid:O))
Men til gjengjeld har du iallefall mange fine bilder og opplevelser du deler nedover i bloggen din her inne da.
Ønsker deg ei god langhelg videre!!
Klem fra Jorid!!

Turid sa...

Alt skal ikke være perfekt, noen ganger går det ikke helt som en har tenkt....synes det er bra at du viser det som ikke er sååååååå bra også...vi har kanskje alle tendenser til å vise glans sidene .Ganske så sikker på at de fleste muffinsene du også serverer er ei utstilling verdig.Kaanskje flere av oss burde vise et eller annet , som ikke ble så bra , som vi hadde tenkt-det villle bevist at vi faktisk er ganske så normale...å det vil vi jo være alle sammen.-Ja , ja det var dype tanker fra sofa kroken en" inneklemt" fridag...kos dåkk me lang helga!!

naturglede/Randi Lind sa...

De ble da morsomme:) Jeg kjøpte meg silikonformer for noen år siden, og de er flotte. Men jammen må en smøre dem også, ellers setter det seg fast. Noen oppskrifter fungerere fint, men da er det mye smør i dem.Her bakes det ostekake i dag, og den håper jeg blir pen. ;) Min nevø er konfirmant i morgen, og da skal jo kaken på bordet. God helg!

Anne-Berit sa...

Bra det ikke er bare jeg som får litt forskjellige resultater når jeg baker.Er sikker på at de glir ned på høikant de muffinsene dine,det er jo ikke alltid utseendet det kommer an på.Får vel si bedre lykke neste gang,hehe.
God helg:)

Viola sa...

Det er ikke hver gang en lykkes.. jeg skulle lage en kake i dag.. det gjorde jeg.. jeg skrøt over at bunnen ble så stor og fin.. (laget den jo for litt siden, er på bloggen min nylig..)-men..! Tror du ikke jeg drev og rørte sammen en helt annen røre da..?! Som jeg aldri hadde prøvet før.. syntes da det var så snodige ingredienser.. inntil jeg oppdaget at jeg laget feil kake, og den ble ikke høy nok til å dele i to.. I morgen får vi gjester, så skal spare den til da.. Håper den smaker iallefall..:))

Ha en fin helg og klem fra meg! :)
Endelig er jeg ute i bloggverddenen og kommenterer igjen.. :)

Viola sa...

Glemte helt å si.. at jeg har koset meg med innleggene dine nedover her også, mye fint og hyggelig! :)

Tinas blogg sa...

hehe, de ble litt blå ja:D men blått er bra, helt naturlig;)