fredag 27. mai 2011

Bytur!

Veldig kjekt med en bytur!
Startet med koselig kafè-treff med fibro-gruppen;)

Siden koste jeg meg med litt underholdning på Torgalmenningen;) Det er jo festspilldager!

Og avsluttet med raspeballmiddag sammen med gubben;)
Nåja, han spiser ikke raspeballer...
Men jeg syns det smakte n y d e l i g;)




Selvfølgelig måtte jeg bruke litt penger også;)

Medisinboks!
Har visst et medisinskap(?) hihi, men mye blir liggende i kjøkkenskapet likevel. Så denne falt jeg for!



Mer utstyr til å lage kort... storkoser meg i hobbybutikker..;)




Litt mer snoping!

Håper luktfjerneren virker...for ennå sliter vi litt med gammel røykelukt i hytten etter de forrige eierne. Men i helgen tar jeg med grønnsåpen og vasker litt til.. og fyller på eddikskålene;)

Jyttemel gleder meg til å prøve. Glutenfritt!

God helg alle mine venner!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Fin dag du har hatt. Håper du får ut gamme lrøykelukt, men det høres ut som om du har redskapene i orden. :))

Turid sa...

Koselig med bytur , kafe besøk ,shopping og gubben med i tillegg -kan det bli bedre?
Greit med bokser til småting herifra og derifra- og medisin i kjøkkenskapan kjenner æ til - har å et eget medisinskap......

Petrinetrollmor sa...

Så kjekt :) Deilig med shopping og ball !!

klem frå meg til deg og ønske om ei god helg:)