søndag 6. juli 2014

Bursdagsfeiring!

- "Happy birthday to Marie!"
To lys på kaken!

Nå har vi feiret Marie på Os, 
med deilig middag, 
chili con carne, 
som bestemor Litta hadde laget, 
kjempegode kaker og alt som hører til!


 Spennende med mange pakker!



 Fin i "rosekjole"!
En liten prinsesse!



 Og her sover fetter-prinsen så søtt!



 Se nå kommer de nye tennene snart! 
Fine store broren!




 Ny sykkel må prøves!



 Her har onkel erfaring! 



 Lille Leo er 6 uker i dag!
Godt å sove i alle lydene ;)



Japp, "mormorkjolen" passet den ;)
Prøvestitter ny stol, og jada baydukken kan fint kjøres i ny trillebår!
(Men nå har hun fått vogn også.)

Tusen takk til vertskapet, 
og til alle gjestene for en kjempefin dag!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå så skjønne barnebarn du har, herlige bilder. :))
God klem fra Mette.

Viola sa...

Ååå så nydelig hun er! :) jeg smeltet helt her :) ja de er alle flotte barn! :)
Og den kjolen var jo bare praktfull, flinke du! :) jeg har fått lyst å hekle igjen, midt på sommeren. Kjøpte heklenål og litt garn. Det blir bare noe enkelt no'.. :))
Klem til deg fra sommervarmen og meg! :)

Unknown sa...

Flott dag for prinsessa, ser jeg! Du verden hvor tiden går. Nå har jeg fulgt deg siden eldstemann var liten og det er artig å se hvor stor han er blitt. Nydelige barnebarn dere har!

Takk for kommentarer hos meg. Nå har jeg et nytt innlegg, denne gang om et spesielt kunstprosjekt.

Ønsker deg og dine en fin uke!