onsdag 12. desember 2012

O koselige advent!

 Jeg blir så glad når han jeg bor sammen med kommer hjem med sånne nydelige overraskelser, selv om det var helt fortjent...hihi:)




 Har en følelse av at fuglene ikke har skjønt dette med "An Apple A day".....;)




Koselig med adventstiden!

I går fikk jeg dessverre ikke med meg avsluttningen på yogaen, men i dag storkoste vi oss med snop, kaker, latter og sang på koret;)
Og når morgendagen er over, er jeg kanskje i rute igjen med julepresangene....håper jeg;)



4 kommentarer:

Oddvar sa...

Ja julesti og julegleder. Synes blomstene var helt fortjent. og så koser vi oss i adventstida som best vi kan, sammen.

Sonja sa...

Du vet å lage det koselig rundt deg med lys og blomster. Det ser så varmt og innbydende ut.
Du blir nok ferdig til jul du også. Husk at det er den mørkeste tiden nå så alle krikene trenger ikke å være helt støvfrie.
I år har jeg det lettvindt, skal bort både jul og nyttårshelga.Bare 4 dager med jobb midt i mellom.
Kos deg med forberedelsene.

Sonja sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sonja sa...

Min kommentar kom inn 2 ganger, derfor er den ene fjernet. Rart jeg trykket bare en gang. ;-)