torsdag 27. desember 2012

En siste kjærlig hilsen!

 I dag kommer jeg rett fra begravelse:(




 Min kjære tante Gerda, mamma sin søster, døde 16. desember.  Nesten 94 år.
Dette bildet er fra hennes 90 års dag sammen med mamma som står til venstre på bildet.




 Jeg vokste opp i huset rett ved siden av huset til mormor, tante og onkel.  Og gjennom hele oppveksten var dette mitt andre "hjem".




 Jeg har utrolig mange gode minner knyttet til tante Gerda og hennes familie!
Jeg vil alltid savne deg!
Fred over ditt minne tante Gerda!




 17. november døde pappa sin storebror.  Onkel Nils som står ytterst til venstre på bildet.





 Min farmor fødte 9 gutter.  7 vokste opp, og Nils var storebroren som passet på alle de mindre brødrene, og som de alle så opp til!
Hvil i fred onkel Nils!



Dere vil alltid bli husket!
Klem fra Turid!



6 kommentarer:

Oddvar sa...

Et fint blogginlegg med bilder som gir oss gode minner. Trøsteklem til deg fra meg.

Malys krok sa...

Det er aldri morsomt å miste de en er glad i og som har vært der alltid, liksom. Likevel er det slik, ingen kommer utenom sorg og savn. Da er det godt, men også vemodig, å ha gode minner. Godt er det også å hente styrke og kraft hos Han som gjerne vil være med gjennom sorgen.
Varm klem til deg, Turid! -Margit-

Viola sa...

Å nei.. så trist.. Jeg kondolerer.

Det er så trist når de man er glad i går bort.. Det er godt du har mange gode minner, og hvilken finfin engle du har limt inn for din tante. vakkert!

Varm klem fra meg! :)

Fra det lille røde huset.. sa...

Alltid trist og vemodig å ta farvel med sine kjære.... Men slik er livet...
Du har i hvertfall noen som "bygger på i andre enden"...og det er koselig! Barnebarna vokser og har det godt, ser jeg!

Vil takke for alle de koselige innleggene dine, som jeg alltid leser!
Og tusen takk for kommentarene du legger igjen hos meg, - jeg skal prøve å bli flinkere til det jeg også...

Vil ønske deg og dine et fredfylt og godt nytt år!

Klem Inger Grethe

naturglede/Randi Lind sa...

Føler med deg. Det er alltid å strist å miste noen av sine.Men sånn er vel livet da.Godt med gode minner og her deler du det så vakkert i duse bilder. Klem fra meg.

Tinas blogg sa...

Det var fint innlegg, og mange gode minner... Stor klem:)