lørdag 25. september 2010

En liten luring;)

Barnebarnet var nettopp hos oss noen dager, mens moren var i London. Han fikk veldig lyst til å se på tv'en som vi har på soverommet. Men jeg forklarte han at ledning måtte da strekkes til et annet rom. Og at vi brukte bare den tv'en hvis noen var syk og måtte ligge i sengen.

Så pratet vi litt om løst og fast, så kommer det etter 5 min - Du mormor, jeg er litt syk:) Nei huffda, er du det. Har du vondt i halsen eller noe?
Søren tenkte jeg, at han skulle bli syk akkurat nå når moren var borte... - Ja jeg er litt syk, jeg vil se på tv!
Haha, for en luring;)

Ha en god søndag alle sammen!
Vi er på hytten, kl er 23.29 og det er bare 4 grader ute...brrrrr;)

6 kommentarer:

Unknown sa...

Luringen! Disse små er ofte smartere enn vi voksne tror.

Kan melde om 7 grader her.

Ha fortsatt en fin helg på hytten. Håper dere får en fin dag i morgen.

Havfruen sa...

hehe:) Klart han ble litt syk av det der:)) Herlig....
Her er det rim på plena om morgenen..5 gr nå...men sola skinner:)
Nyt søndagen, klem:)

Tonje sa...

Ha ha ha ha! Utrolig søt!

Fru Radich sa...

Hihihihi ja litt av noen luringer de ungene. Må være veldig koselig å være bestemor, håper jeg får oppleve det engang. Håper alt er bra med deg og at du får en super uke.Klem fra meg.

Malys krok sa...

Så lur han var! He he.. Og så bra han ikke ble virkelig syk! Og så flott han er! -Margit-

Viola sa...

Haha, ja en skikkelig luring han! Det var kaldt på hytten deres ja! I dag har vi hatt sol fra skyfri himmel, og det føltes nesten som sommer en stund.. men så fort sola gikk ned og bak i horisonten, så ble det veldig kaldt! Så det er tydelig at høsten er her ja, likevel.. :) Klem!