torsdag 19. august 2010

Det lysnet!

Nå har vi bare "ørten" vinduer/dører igjen å male..hihi;)))

6 kommentarer:

Berit T sa...

Dette ble veldig fint, og det er litt av en jobb du har satt igjen, men tenker du blir så fornøyd at det da vil gå som en lek :O)
LYkke til videre.

Tonje sa...

Ååå, så fint det ble. Dette blir du vel fornøyd med selv om det er masse arbeid...

Brit. (lille meg) sa...

Det er helt klart verdt strevet!
Maling er ikke et arbeid jeg liker spesielt godt.
I fjor måtte vestveggen på huset males, men jeg har heldigvis snille naboer som elsker å male, de tok jobben frivillig......
Det blir kjempefint hos deg når det blir ferdig! Lykke til med fortsettelsen!
God helg!:)

Turid sa...

Tusen takk alle 3!
Vi er kjempefornøyd! Det er nok mannen som har jobbet...jeg bare lå på sofaen med dårlig rygg og kommanderte;) Men nå er jeg bedre, så må vel finne frem malerklærene og jobbe litt jeg også;)

Havfruen sa...

Oi....mye jobb men det blir jo "skjitlækkert" som vi sier i Trøndelag!! For en forandring....jeg har ørten furudører...tar du jobben? hehe:))
Riktig god malingshelg, klem fra meg:)

Malys krok sa...

Kjempefint ble det! Flott at du er bedre i ryggen! Og like flott er det at dere er fornøyd med forandringen!
Men at det er mye arbeid det er sikkert! Takk for din hilsen! Vi har bydelig vær, så jeg er for det meste ute. Er bare inne for å skrive et par kommentarer. Ha det godt og god helg til dere! -Margit-