onsdag 21. september 2016

Mer sommer i september!

 Hatt noen fine dager ved havet igjen!



 En liten kveldstur like før solen gikk ned!








 Ingen tvil om at Happy koser seg på Tofterøy :)



 Min far kom ut en dag, 
og han syns det var så fint vær at vi måtte heise flagget!



 18. september og vi var ute hele dagen!  Deilig!



 Jeg fikk så grådig lyst på Ukulele, så da kjøpte jeg det.  
De hadde bare rosa igjen...
men jeg hadde ikke tid til å vente på at de fikk inn andre farger, hehe.  
Skal pimpe den!



Kjekt at pleddet står til Lyngen, så blir det et høstpledd!  :)




Jeg kjenner en veldig snill ELLEN!
  Hun ga meg en "flymedalje" siden jeg har vært så flink å fly dette året.  
Har jobbet med, og overvunnet flyskrekken som jeg har hatt i 34 år.
Tusen takk Ellen, den var helt fortjent!  Hihi:)



4 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Så flott å overvinne flyskrekken. Det er mange som plagast med det.
Så fine bilder, og DEN lekre gitaren, eller er det ukulele ?

God helg frå Anne-Mari

naturglede/Randi Lind sa...

Gratulerer med flymedalje, og ukulele! Stilig! Har du spilt det før eller? Nydelige bilder og visst bør man flagge for en sånn solskinnsdag i september! Ha en vakker høstdag videre!

Refleksjon på livsvegen sa...

Så koseleg at du stakk innom- så fekk eg helse på deg også :-)

Viktig å nyte hausten når den er så fin.

alt godt frå Sigrid

Petrinetrollmor sa...

Hei, dokke har det fint på Tofterøy både mennesker og hund. Ja, vi har hatt ein fin og varm september men no ser det ut til å snu her. No er det 8 grader ute, det bles og det regnar. Fuglemataren står beint ut i veret, men spettmeisa heng på. No har mannen nett vore ut etter meir ved og no skal det bli godt og varm i stova. Så får vi kose oss med eit strikk og fredagskveld på nrk.

God helg !