søndag 21. september 2014

Sånn kan det gå!

 Sånn kan det gå når man er ute og går i nattens mulm og mørke;)
Legevakt, videre til Haukeland siden mistanke om brudd.
Fordi brudd i ankelen bør opereres med en gang....
MEN etter å han ventet hele natten på røntgen,
kom legen kl 10 og spurte om jeg ville reise hjem?
Ingen brudd! YES!!!




 Nyter synet av disse flotte blomstene jeg har fått!
 
Når man bor i et hus på 5 halvplan, 
og ikke kan bruke krykkene noe særlig...
(pga armene og skuldrene mine),
så holder vi oss på det planet med bad, soverom og allrom.  
En trivelig etasje ;)






 Og gratis konsert med gubben!




Fine byggverk etter koselig besøk av datter og to av barnebarna i dag;)


Neida, jeg skal ikke sitte på latsiden de neste ukene,
i morgen den dag starter jeg på den første av 3 fotobøker som skal lages!

Og sånn går no dagene....



4 kommentarer:

naturglede/Randi Lind sa...

Uff og uff, det der så ikke godt ut. Men kjenner jeg deg rett, så er du snart på bena igjen. Når det ikke er brudd, er det vel bare å sette i gang å trene når den værste hevelsen er over. Lykke til med fotobøkene og god bedringsklem fra meg :)

Unknown sa...

Neimen, uff så uheldig du har vært! Enda godt det ikke var brudd. Godt du har en mann som kan hjelpe deg når det trengs. Pga armer/hender ville også jeg fått store problemer med norske krykker. Disse amerikanske krykkene virker bedre, men jeg har heldigvis ikke måtte prøve. Best å være forsiktig!

Takk for hilsen på bloggen min. Ja, du Turid - nå har jeg det flott! Holder på med et spesielt blogginnlegg nå. Fra en liten utflukt. Kanskje jeg rekker å få det ferdig i kveld.

Ønsker deg god bedring!

Varm klem fra Spania

Fra det lille røde huset.. sa...

Huffameg, ja slik går det noen ganger!
Godt det ikke var brudd! Du hadde det kansje litt travelt.... God bedring... Håper det ikke blir lenge før alt er ok igjen!

Inger Grethe

Tinas blogg sa...

Der var du uheldig :( Men no går det heldigvis bedre! Hvor mange fotobøker har du igjen no ;)