søndag 17. august 2014

Strusshamn! (mm.)

 I dag ble det en fin liten fototur til Strusshamn på Askøy!


 Her var det skikkelig idyllisk!
Det røde huset selger brukskunst!



 Hvis dere trykker på bildet blir det større...litt historie! ;)




 Nydelig liten holme!




 Fra den andre siden av holmen ...vi går "ombord" ;)




 Har ikke funnet ut hvem som har laget disse....
men fant de på holmen.




 Denne hytten skulle man hatt ;)









 En koselig liten badevik...STOLPASKURET!




 Så gikk bilturen videre ut til Hetlevik.  
Her var jeg på en del helgeturer, 
sammen med min barndomsvenninne, på -70 tallet!
Mange koselige minner!




Nydelig utsikt mot vest!




5 kommentarer:

Oddvar sa...

Mange fine bilder fra en koselig søndagstur.
Du er flink med bilder Turid. <3

Unknown sa...

Du verden for en idyll! Og du presenterer idyllen på et utmerket måte. Flotte bilder!

Takk for hilsen på bloggen min. Har mye jeg skal skrive om, men akkurat nå strekker ikke tiden til. Men det kommer nye innlegg, litt etter litt...

Ønsker deg en fin dag!

Malys krok sa...

Så vakkert det er der dere har gått tur! Når været er så fint som det har vært denne sommeren blir det liksom tid til så mye... dere er så gode til å dra på tur og fint er det at du viser bilder her. da får en se deler av landet en ikke når fysisk. Må også bemerke de tre søte småbarn... så heldig dere er! Og så at de er i nærheten slik at dere får følge dem i oppveksten. Herlige unger er det! takk for hilsen! -Margit-

naturglede/Randi Lind sa...

Hei igjen! Nå har jeg oppdatert meg hos deg. Så mye fint dere har vært med på i sommer. Dere har sikkert samlet masse fine minner også. Vakre bilder har det blitt og jeg har kost meg med både det ene og det andre her hos deg. Takk for titten :)

Anonym sa...

Utrolig flotte bilder,det er vakkert i Norge,fantastisk. :))
Riktig god helg.