mandag 19. mai 2014

Hurra for 17. mai!

 Vi var så heldig at vi fikk feire 17. mai med disse to godungene her.




 Marie hadde full fart med å finne steiner, og senere plukke blomster til alle sammen ;)




 Veldig kjekt å se flinke Morten i 17. toget med klassen sin!




 Og oldefar koste seg også.




Tusen takk til Tina og Asle for en kjempefin, dag med masse god mat!



17. mai - er vi så glad i,
morro vi har fra morgen til kveld.
Da er det så du, om vi er små du,
er vi med likevel!
Jeg roper hurra dagen så lang,
synger for Norge mangen en sang.
Og jeg, jeg kan du
elske mitt land du,
det skal du se en gang ;)




3 kommentarer:

Malys krok sa...

Ja dere er virkelig heldig! SÅ flotte barnebarn! Godt å være sammen, alle dager, men spesielt på slike store dager. -Margit-

naturglede/Randi Lind sa...

Så mange fine bilder da. Jeg likte ekstra godt det med den vesle frøkna som plukket stein! Med solbriller på nesa og i konsetrasjon om oppgaven.Vi koste oss med våre to i finfint vær. Ha en fin dag!

Viola sa...

Nydelige bilder, flotte barn og en solskinnsrik dag! :)
Klem fra meg! :)