tirsdag 12. juli 2011

Snor blafrer...GRÅDIG!

-"Jeg synger for at allting er så skjønt i dag!"

Jammen er det deilig å ha selskap av gubben om dagene;)
Jeg koser meg glugg-i-hel!

Værstasjonen har hengt under tak...men når yr.no melder vind, 13m i sek, så måtte den testes:)



Japp, den virket!




Ellers er jeg glad for vi fikk nye utestoler fra Jysk i dag;)
Vel det skulle vel egentlig bare mangle.
Vi kjøpte 4 stoler og bord da vi kjøpte den andre vognen for bare 2 år siden. Og plutselig oppdaget vi at 3 av de var knekt!
Men vi fant kvitteringen, og der var 3 års garanti. JIPPI!

Ønsker alle en fin kveld!
Glad sommerklem fra Turid;)

10 kommentarer:

Vores have sa...

Hej Turid
Rigtig flotte billeder - skønne blomster.
Kan læse at du faktisk hedder Vicki.
Sikken en vind I har i dag.
Du kan ikke melde dig på min blog, da den er lidt anderledes - men du er følger for jeg har for længst sat dig på min blog,fordi jeg altid følger din blog.
Ha´en god tirsdag aften.
Knus Hanne Bente

Tovepia sa...

Sannelig blåser det nesten vannrett hos deg;)
Nydelige blomster. Godt du fikk byttet, irriterende når ting ikke varer slik man forventer.
Kos deg i vinden, klem fra meg;)

Havfruen sa...

Sasmme vinden her og 10 gr...så det er kaldt!
For en nydelig bukett:)) Markblomster er vakkert.
Jyskstoler som har brukket, har vi vært ute for også.
Kos dere videre, klem fra meg:)

Som dagene går sa...

Takk for koselig kommentar hos meg!Har nettopp kjøpt bord og stoler hos Jysk. Bordet ser solid ut, men har hatt lignende stoler fra Møbelringen, og de knak samme i innstillingsleddet den ene etter den andre. Er spent på dette kjøpet. Tror det er viktig at begge sidene sitter festet godt i leddene når en setter seg. Håper jeg har tatt vare på kvitteringen!
Du, den værplata var morsom. Kunne tenkt meg å kopiere den å sette den opp i den lille nye bygdeparken vi har fått til. Har sett en lignende meterologisk stein :))
Ha en fortsatt god uke!

Tinas blogg sa...

hehe, det blåser hos dere ja:)
Bra nye stoler er på plass;)

Klem

Unknown sa...

Nydelig fin bukett. Det blir en fin dag idag så kos deg. :))

Vores have sa...

Hej Turid
Jeg tror at jeg har været inde på for mange blogge i går - men hvordan / hvorfor jeg lige pludselig havde læst at du hed Vicki aner jeg ikke.....
måske er jeg ved at blive "gammel og dement".....(smiler)
Ha´en god onsdag.
Knus Hanne Bente

Anne-Berit sa...

Nydelige markblomster her.Måtte smile da du sa du koser deg glugg ihjel med gubben heime om dagene.Sånn har jeg hatt det i over et år nå.Trodde det skulle bli vanskelig med ham heime om dagene når jeg hadde vært vant å styre heime alene når han var på jobb.Men det er så koselig og går så bra,og han koser seg sånn som pensjonist.
Kjekt dere fikk nye stoler,skulle bare mangle.
Ha en finfin kveld.Klem:))

Vores have sa...

Hejsa Turid.
Nu har jeg fundet løsningen på, hvorfor jeg troede at du hed Vicky.
Når jeg går ind på mine norske blogvenner oversætter jeg altid til dansk, for på den måde at undgå sprogforvirring.
Turid - bliver til Vicky - så jeg er hverken ved at blive "gammel eller dement" - opdagede det da jeg skrev en kommentar på Tina´s blog.
Ha´en god fredag.
Knus Hanne Bente

Viola sa...

Hehe.. kul værstasjon det der! :)) Og den stemmer jo også! :))

Jeg har sett alle innleggene dine på denne siden nå, masse vakre bilder, sorger og gleder, hånd i hånd også..

Håper mannen din fort blir bra, men godt å høre at dere kan kose dere sammen mens det står på! Fortsett med det! :)Artig at han også har lært seg Soudoko (nææh- det ble sikkert helt galt skrevet- pytt pytt..)! :)

Det blå du strikker (bilde lenger ned her) syntes jeg var veldig fint, flott mønster! :) Har blitt en par dager hekling med meg, i hele sommer. Holder på med noe hvitt.. litt større enn vanlig.. :))

Klem fra meg! :)