søndag 17. august 2008

Hemmeligheten...hva var det?

Må vel nesten komme tilbake til hva det hemmelige prosjektet mitt var ...
Min onkel inviterte til 70 års lag. Og i den anledning laget vi to bilder til jubilanten. Mannen min fikk en kopi av BT sin forside, den dagen min onkel ble født, som han rammet inn. Jeg laget en liten fotomontasje med forskjellige bilder av min onkel, formet som et 70 tall. Omkranset av 70 roser og med bakgrunn av konen og døtrene sine navn.

Det var en fantastisk flott fest! 58 gjester. Koldtbord med varmrett. 5- mannsorkester som spilte til dans. Vi storkoste oss sammen med familien som vi ikke møter så ofte.
- Takk onkel, for at vi fikk komme!


2 kommentarer:

Petunia sa...

Kjempegaveidé! Veldig bra!

Turid sa...

Takk skal du ha!
Begge bildene ble godt mottatt.